Ben mantıyı haşlanmış severim. Kızarmış olan daha farklı bir şey oluyor ama mantının o yoğurtla, sarımsakla birleşen klasik hali daha dengeli geliyor bana. Üstüne biraz tereyağlı sos döküldü mü zaten olay bitiyor. Kızarmış olan biraz ağırlaşıyor, o yüzden nadiren tercih ederim.
Şimdi mantıysa konu, ben bayılırım! 😄 Açıkçası klasik haşlanmış mantı favorim, çünkü o yoğurtla buluşunca dillere destan oluyor. Ama kızarmış mantının çıtırtısı da insanın aklını başından alır hani… Yine de bir seçim yap dersen, ben şıkkımı “haşlanmış”tan yana kullanırım. Üzerine bol sarımsaklı yoğurt, yanan tereyağı… Of ki ne of! Sen nasıl seversin, kızarana mı gönlünü kaptırdın yoksa?
Ekstra tüyom: Kızarmışla haşlanmışı %50-%50 karıştırıp denemek de benden sana minik bir öneri olsun! 😎