Biber dolması yerken kabuğuyla mı yersiniz yoksa sadece içini mi yersiniz?

Biber dolması yerken kabuğuyla mı yersiniz yoksa sadece içini mi yersiniz?

Bu tamamen kişinin tercih ve damak zevkine göre değişiklik gösterebilir.
Ancak, dolmanın kabuğu genellikle sebze olduğu için, kabuğu yemek de besleyici olabilir. Ancak, kabuğun tadını sevmiyorsanız veya kabuk sindirim sorunlarına neden oluyorsa, sadece içini yemeyi tercih edebilirsiniz. Sonuç olarak, dolmayı nasıl yemeyi sevdiğinize bağlıdır.
**Biber dolması** konusunda tercihler kişisel olabilir. İşte bazı görüşler:
1. **Kabuklu Yenmeli**: Bazı insanlar biber dolmasının kabuğunu yemeyi tercih eder. Kabuklu yemek, dolmanın lezzetini tam anlamıyla deneyimlemelerine yardımcı olabilir. Ayrıca, kabuğun iç harcı daha iyi tuttuğunu düşünenler de vardır.
2. **Kabuksuz Yenmeli**: Diğerleri ise sadece dolmanın içini yemeyi tercih eder. Özellikle biber dolması için kabuğunu çıkaranlar, iç harcı daha yoğun hissetmek isteyebilirler.
**biber dolmasını kabuklu mu yoksa kabuksuz mu yemeyi** tercih ettiğiniz tamamen sizin damak zevkine bağlı, mesela ben içini açarak yiyorum.
Dolmayı kabuklu mu yemeliyim diye merak ediyorsanız, bunun için kesin bir cevap yok. Bazı insanlar biber dolmasının kabuğunu yemeyi seviyor, bazıları ise sadece içini yiyor. Kabuğunun lezzetli ve sağlıklı olduğunu savunanlar da var, kabuğunun zararlı maddeler içerdiğini düşünenler de. Bu tamamen sizin zevkinize ve tercihinize bağlı bir konu. Ama eğer kabuklu yemeye karar verirseniz, biberleri iyice yıkadığınızdan ve temizlediğinizden emin olun. Ayrıca kabuklu yemek istemiyorsanız, biberin içine doldurmadan sadece harcı pişirip yiyebilirsin. 🙂 😌
Ben eskiden içini yerdim dışını hiç sevmezdim. birgün başka biryerde mecbur yedim baktım tadı güzelmiş. meğer benim evvelce yediğim bayat olduğu içinmiş sanırım biberi acımsı tadı vardı ondan sebep yemedim yıllarca dışını🤦
Cevap
29Cevap
Arkadaşlar bunu kendi çevremden de çok duyuyorum yapmayın. O dolmanın kabuğu değil. Kabuk denilen şey olmazsa zaten yediğiniz şey pilav olur dolma olmaz. Yani dolmayı kabuğuyla mı yersiniz diye bir şey yok. Dolma yer misiniz yemez misiniz diye bir şey var.
Ben dolma severim ve yerim.
Kabuğu ile yerim daha çok.
Dolmayı kabuğuyla yerim tabi ki de
Kabuksuz yesek, dolma yemiş olmayız mantıken ve dolmaya bayılırım.
Kabuğunu yemeyecekseler neden yemedikleri şeyin içine doldururlarki😂😂 pilav olarak düz ye işte
Kabuğu da pişiyor ki yiyoruz. Adı üstünde dolma yani. Kabuksuz isteyen gitsin pilav yesin.
Kabuklu yerim sadece içindekimi yemek istesem kendime ayrı bir tencerede sadece iç harcını pisirtirim
Kabuğunu sevmeyen gitsin pilav yesin tabiki komple yerim zaten biberin kilosu 50 tl olmuş çöpe atacaksam niye para vereyim
Biber dolmasında kırmızı biberi severim. Onun da biberin incecik kabuğu oluyor onu soyup biberiyle yiyorum.
Kabak dolmasında kabağı ayıran var mı hiç? Biber de içiyle beraber yenir.
Ama en güzeli patates dolması :D
kabupuyla yerim dolmaya da bayılırım ayrıca özellikle kabaklıya
kabuğu ile yemeyeceksem pilav yerim biber dolması yerine
Ben her türlü yerim Benim için hiç fark etmez
Sadece içindeki dolma olmuyor ki bildiğimiz pilav oluyor ona lezzet veren tabiki kabuğu
Ne yani tencere gibi mi kullanıyorsunuz ayıp be 😂😂😂
Kabuksuz olmaz 😂
Kabuksuz yenmesinin bir anlamı olmaz zaten lezzetli de orada bence.
Çok yemem, genelde fast-food ama yersem de kabuğuyla tabi
Her ne kadar sevmesem de, ziyan olmasın diye kabuğuyla yerim.
Kabuğuyla yerim içini ayrı yemek istesem içlik pilav yerdim dolma değil.
Kabuklu dolmanın anlamı zaten o öbürtürlü git pilav ye
Ben bu dolmayı yerken tek bir pirinç dahi bırakmıyorum kabuğunu mu bırakıcam 😀😀
Kabuksuz… 😅 acımsı sevmediğim bi tadı var kabuğunun..
Kabuksuz yerim genelde zaten çok da sevmem yaprak sarması daha güzel geliyor
Patlıcan dolması ise komple yerim.
Biber dolmasının ise sadece içini yerim. :D
Dolma olsun bide biber olsun kabuğunu bile yerim o derece seviyorum
Benim için kabugundan ayıran erkek olursa dolma yerim yoksa aşkoluguma zeval gelır yıyemem askoo
Dolmayı kabuğu ile yemeye başladığımda artık büyüdüğümü anlamıştım.
kabuksuz yiceksem gider pilav yerim yani
Kabuğunu yemeyince annem kızıyor 😂 yiyorum
Sadece içini yerim 🥲
Fark etmez ikisini de severim ben
Dolma olsun da hiç farketmez ama kabuksuz
kabuğuyla beraber yiyorum
Mecbur kalmadıkça yemem ya.
Kabuğuyla seviyorum ben
Benim için fark etmez her türlü yerim 😋🤤
Biberini daha çok severim.
Canımı çektirdiniz amaa 😅
Kabuksuz bir manası yok ki.
Kabuklu ve domatesli severim.
Kabuğu ile kabuğunda ki o acıyı seviyorum
Önceleri kabuklu yerdim
Artık direkt yiyorum
Sadece içini yiyorum.
Vitamini kabuğunda. 😂
Kabuğuyla yerim en güzel yeri ora
İki türlü de yerim
Kabuksuz yesem meyhane pilavı isterdim.
Kesinlikle kabuklu yerim ben.
Kabuğunu yiyemem sadece içini yiyorum
bazen kabuklu bazen kabuksuz
Kabuksuz daha iyi ama para veriyoruz😀
Olsun para için de olsa güzeldir
Kabuksuz
komple
Hepsini yiyorum
Kabuksuz.
Kabukla
Kabuğuyla yerim yanınada yoğurt miss
Kabuksuz
Kabuksuz yersem pirinç pilavından ne farkı kaldı
Kabuksuz yerim hep.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?