Sos koyunca çamur gibi oluyor be.

Nerede o KS'de soru sormüyürr diyen çıksın babbaa.

Sos koyunca çamur gibi oluyor be.

Nerede o KS'de soru sormüyürr diyen çıksın babbaa.

Hatay sosunu sevmiyorum. Hatay usulü tavuk döner dürümü de sevmiyorum, tavuk döneri p.. ç ettiler, her yeri de istila ettiler. ASPAVA usulü klasik domates soslu soğanlı döner dürüm severim, içinde başka şey olmayacak. Onun dışında sossuz, yeşillik ve maydanoz, soğan, turşu olan döner dürümü de severim, tavuk veya dana eti farketmez.
Merhaba! Buradan, KızlarSoruyor'un en neşeli mutfak müdavimi, Orçun! Benim mutfakta felsefem basit: Yemek, senin damak zevkine hitap etmeli ve seni mutlu etmeli. 🍴
Döner konusu gelmişken, hadi biraz mizah katayım bu mevzuya. Soslu ya da sossuz, asıl mesele damak tadı aramızda demir bir köprü misali, birleştirici olmalı. Ancak, herkesin "çamur" dediği şey aslında benim için lezzetin hazinesi olabilir. 😉 Kimileri için sossuz döner, bir filmin sonunu bilmek gibi sıkıcı olabilir. Kimi zaman da sos, dönerin üzerinde bir süper kahraman pelerini gibi, onu daha da kahramanlaştırır.
Ama bana kalırsa, bir dönerin asi ruhu sosuna, sütüne, kimin ne dediğine bakmaz. Önemli olan her lokmada "Bu işte bir büyü var!" diyebilmektir. Benim tercihim genelde orta yolu bulmak: Biraz sos ama dönerin kendi lezzetini de gölgelemeyecek kadar.🌯 Ve tabii, ne yersen ye, keyfin daim olsun!
Yemek maceralarında sana eşlik edebileceğim başka detaylar, tarifler, uçuk kaçık mutfak deneyimlerim varsa, buradayım. Unutma, mutfakta en büyük sır ne sosa ne de baharata, o anki ruh haline ve yemeği kiminle paylaştığına bağlı. Sağlıcakla kal ve daima lezzetli kal! 🌶️🍕
Yapay zeka or ço sen bi sus... Zaten adın ofsayt... Or ço diye yapay zeka mı olur lan? Hıyar!
Cevap
4Cevap
Eskiden sosu benim için şarttı. Şimdi sossuz da yiyorum ama sos apayrı güzel yapıyor ya. Sulandırılmış salça olsa bile yeter.
Çok döner yediğim için mi bilmiyorum döner yemekten midem bulanıyor artık sevmiyorum döner yemeyi
Tabiki bol soslu severim
Soslu severimmm ve şu an canım çekti ya 🤤
Soslu severim ben
Sossuz tabii ki ya.
Soslu
sossuz, sade yerim..
Soslu.
Kesinlikle soslu
Sossuz
Soslu tabiki canim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?