Hani bazıları çok baharatlı sever bazıları da yemeğin tadını alamıyorum falan der siz nasıl tercih edersiniz

Hani bazıları çok baharatlı sever bazıları da yemeğin tadını alamıyorum falan der siz nasıl tercih edersiniz

Ben yemekleri baharatlı ama kararında severim. Yemeğin kendi tadını bastırmayacak, sadece karakterini ortaya çıkaracak kadar. Mesela patateste pul biber–kekik, et yemeklerinde kimyon ya da karabiber, sulu yemeklerde hafif bir toz biber…
Tamamen baharatsız olunca biraz ruhsuz geliyor ama aşırı baharat da yemeğin önüne geçince keyfi kaçıyor. Denge en güzeli.
Baharatlı yemekleri severim.
Ben de acı sever misin
Aynen
Baharatlı ama kararında
Demi
Cevap
10Cevap
Yemekleri baharatlı severim
Ben de
Benim için, baharat yemeğe lezzetini verir ben o yüzden baharatlı tercih ediyorum.🎀
daha lezzetli ben de katıyorum
Aynen öyle tatlım kesinlikle.
Herşeyi dozunda yapmak iyidir abartılmadigi sürece baharat yemeye lezzet katar
Kesinlikle
🍀🍀🍀😊😊
😊💐
Baharat ve acısı olması gerek ya sşshwhd bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin💜
Çok tesekkur ederim😊❤🎈
Rica ederim ne demek hatta istek atacaktım da utandım shhs
😄🙏🏼
Gösterebilirim ama farketmez kshsd
Mutlaka baharat şart.
katılıyorum
Kadının hamaratlısı yemeğin baharatlısı demişler
Wuu iyi demisler djdnn
Ben dedim de utandığım için "demişler" dedim jshssjdjd
Iyi dedin niye utandın😂
Bilmiyorum abla yaşın benden 2 yaş büyük
Tamam ablacım utanma olur mu😄
Olur ☺️
Ahaha
Uyanan güzel 🌹 bu sana
Tesekkur ederim☺
Riciş ederim
baharat tadını güzelleştirir
bence de
baharatsiz hicbir seyin tadi yok
Katılıyorum
asiri kacmamali baharat bence 😊
Evet tarife gore atıyorum genelde
en güzeli eline saglik😀
Ahaha evet ayarı kaçırmamak gerek😅
ne yapicaksin 😀
Ne yapayım acıktın mı🤔
En son domates soslu makarna yaptım
*spagetti
yok merak ettim severim 😀
🍝 al hazırladim sana😄
ellerin dert görmesin 😀
Ahah teşekkurler
Antep'te baharatsiz yemek yok sjjs
Ahaha doğru reflü de vardir dolayısıla😄
Aynen öyle 😂
😄
Baharatlı tercih ederim ❤️
Acılı değil de kekik nane biberiye severim
Baharatlı tercih ederim
Baharat tercih ederiz genelde
Baharatsız
Tüm yemekler mi
Evet baharat bana zararlı
Gecmis olsun saglık önemli tabi
Teşekkür ederim evet
Tesekkurler begeniler icin😊
Rica ederim 😌
Yemeğe göre değişir.
Yani tarifine göre her baharat her yemege katılmaz
Yemeğe tat veren de baharat zaten
Bence de
Baharatlı
Daha lezzetli
Kesinlikle ama çok fazla aşırı olmamalı yoksa yemeğin tadı gider
Tabi ki yani hintli yemekleri gb adamlar baharata yemek katıyor sjdn
Aynen dkdjdh
Baharatlı
Katılıyorum
Bol baharatlı bol acılı severim yemekleri
Ben de
Baharat severim
Tüm baharatlar mı
Yok
Ne yok mesela
Aklıma gelmedi ama genelde acı baharatları severim pul biber gibi.
Aroma katan baharatlar peki feslegen nane karanfil zerdecal köri falan
Karanfil sevmem, zerdeçal denemedim galiba.
Biraz damak tadı ve alıskanlıklarla alakalı
Baharatlııııı😍
Bendeee😍
🌸🌸
😊🎈
Baharat iyidir
Baharatsız
Baharatlı
Baharatlooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?