Süte çilek katınca çilekli süt oluyor da, ineğe çilek yedirsek işi baştan çözemez miyiz?

Bence mantıklı 🤔

🐮🥛🍓
Süte çilek katınca çilekli süt oluyor da, ineğe çilek yedirsek işi baştan çözemez miyiz?
Süte çilek katınca çilekli süt oluyor da, ineğe çilek yedirsek işi baştan çözemez miyiz?
Süte çilek katınca çilekli süt oluyor da, ineğe çilek yedirsek işi baştan çözemez miyiz?
Cevapla