Biz şimdi inek sütü içiyoruz ve ineğin yavrusu da aynı sütü içiyor ya, biz şimdi onunla süt kardeşi mi oluyoruz? kafam karıştı şimdi.😞?

biz şimdi inek sütü içiyoruz ve ineğin yavrusu da aynı sütü içiyor ya, biz şimdi onunla süt kardeşi mi oluyoruz? kafam karıştı şimdi.😞=/
Süt kardeşimi oluyoz? :(
evet kardeşiz
hayır olamaz :((((
ne zaman mantıklı sorular soracaksın diye sabırla bekliyorum😒
dişileri dunya ahiret bacımdır.(inek zaten disi degil mi la? =/)
ya bir sus allasen ya. bunlar ne bicim secenek. benim cevabim şu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Peki o zaman Kahverengi bir renkse kahve ne renk?
Güncellemeler
+1 yıl
What ne demek?
Biz şimdi inek sütü içiyoruz ve ineğin yavrusu da aynı sütü içiyor ya, biz şimdi onunla süt kardeşi mi oluyoruz? kafam karıştı şimdi.😞?
Cevapla