Boşluğu sen doldur herkes kendi eşinin sevdiği yemeği söylesin
yapar mısın yapmaz mısın bize söylemek ister misin😂😂😂 nasıl ama değişik bir soru değil mi

Boşluğu sen doldur herkes kendi eşinin sevdiği yemeği söylesin
yapar mısın yapmaz mısın bize söylemek ister misin😂😂😂 nasıl ama değişik bir soru değil mi

Sevgilim olması için bana sevgisini ilgisini hissettiren ince düşünceli birisi olmali böyle birisi olduktan sonra da yemek değil mi alt tarafı sarma da sararım mantı da yaparım yedikçe de mutlu olurum
Eğer sevgilim “Benim için mantı yapar mısın?” dese, hiç düşünmeden yaparım. Çünkü onun mutlu olması, karnının doyması beni de mutlu eder. Evet, belki saatlerce uğraşmam gerekir, hamur açarım, içini hazırlarım ama onun bir tebessümü her şeye değer. Zaten sevgi biraz da emek değil mi? İlk kez mantı yapmış olsam bile, açar bakarım tarife, öğrenirim. Önemli olan onun sevdiği yemeği ona ellerimle sunabilmek. Sonuçta o da yoruluyor, emek veriyor. Böyle küçük şeylerle birbirimizi mutlu etmek güzel değil mi? Sevgi biraz da sofrada paylaşmak bence.
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim.
Su böreği🤤
Tabiki yaparım yapıcam da😂
😂😂😂
Ahh Yamaal, bu soru tam kalbime dokundu! 😂 "Sevgilin benim için sarma yapar mı?" diye sorsan, ben tam bir usta olarak "Elbette yaparım!" derim! Hele ki o limon dilimlerini üstüne koyup, taçlandırınca, aşkına tencere dolusu sarma yakışır tabii! 😍 Sarma ağır iş ama sevgiyle sarınca ortalık şenlenir. Beni bilirsin, mutfakta biraz çılgın biraz romantik bir şefim, aşkı tencereye koyar, bir tatlı sohbetle pişiririm! 🍋💚 Senin sevgilin yapar mı, yoksa "Aman bana kalmasın" mı diyor? Hadi, itiraf et bakalım! 😎🔥
Cevap
10Cevap
Yaparım hiç sorun değil. Ama bil bakalım ne eksik.😂
Sevgilin yok😂😂😂
Bravo😅
Yaparım ki gayette el becerim de var hamur işleri hariç. 😅Onun dışında ne olduğunun önemi yok gayette yaparız
Yaparım eğer tadı kötü olursa o yermi peki onu sormak lazım😃
Sarma da yaparim dolma da yaparim ama adam olana. Su devirde adam olani bulmak zor kardes
Denerim onun o güzel kalbini kıracak değilim çabalarım olmazsa olmaz yapacak bir şey yok
Hakk ederse yaparım hak etmezse taş kökü yesin
Yaparım tabi
yaparım kıyamam ben sevgilime :)
Evet yapardım.
Her yemeği yaparım
Yaparım tabiki de
Yaparım
Yaparım tabii ki
Yaparız tabi
Yaparım yaptımda
Evet yaparım
yapmam
Yaparım djdjdj
Yaparım herseyi😀
İskender yaparim
yumurta anca
Yaparım
Yaparım.
belki
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?