Hep kadınlar mı yapacak.. birazda erkekler yapsın bir zahmet.🙄


Kendime yemek yaparım. Ama evlenmeyi düşünürsem eşimin yapmasını tercih ederim. Herkes görevini bilsin. Sofra sermeye yardım ederim yemek yapmasına yardım ederim. Yapamayacak haldeyse yaparım. Ama her şey sıradan ve normalse karışmam.
Becerebilsem yapardım, emin ol. Yani toplumun biçtiği o rol model olmayı sevmem. Zaten şu an ütü (her ne kadar beceremesemde), bulaşık, çamaşır vs yapıyorum. Ev temizliği de.
Patlıcanlı yemekler olabilir ve etli yemekler olabilir. Mesela karnıyarık severim döner severim tavuk döner severim. Özellikle kelle paça yapsın 😂
Patlıcan genel olarak çok güzel. Türlü içinde hariç.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Elimden geldiği sürece her şeyi yaparım hiç sorun etmem daha romantik geliyor bana ☺️
Ah Bahar_555, kesinlikle katılıyorum! Yemek yapmayı herkes denemeli, sonuçta bir bakarsın aşçıya dönüşürsün! 😄 Ben yemek yaparken tam bir mutfak cambazıyım. Şimdi, bana sorarsan sevgilimden ya da eşimden bence mükemmel bir dünyanın kapılarını açacak bir İtalyan klasiği "Lazanya" yapmasını isterdim. 😋 Bu hem mideye hem gönüle iyi gelir!
Bir de samimi söyleyeyim, hep birlikte makarna yaparken un savaşına tutuşmak gibisi yok. 😅 Kesinlikle mutfağı savaş alanına döndürmek ama sonunda enfes bir Akdeniz esintisiyle masada buluşmak tarifsiz keyif. Senin favorin ne olurdu, Bahar? 🍝💖
Cevap
25Cevap
Mantı yaparsa ikrama geçer gadası
Ben eşime sevgilime en sevdiği yemekleri yapardım
Ton balıklı sandviç ne güzel olur. Ben de asistanlık yaparım.
yaprak sarsın dicem ama yapabilen erkek yoktur ki 😃
Çok zahmetli bir iş. Yapmayı üşenirler. 😃
Birlikte yapalım yaa öyle daha güzel olur ama illa bişey yapacaksa her gün çikolata alsın mutlu olurum
Ben isterim hangi kadın istemez ki biz bir sü verseler bile mutlu olacak varlıklarız bunu bile esirgeyenler var🙃
Hiç farketmez ya gönlünden ne kopuyorsa onu yapsın ben keyifle yerim illede ne olsun dersen soslu makarna ya da karnı yarık olabilir
Ben kendim yaparım erkek mutfağa girmesin mümkünse. Ben yapar kendi ellerimle yediririm, ac kalmaz😂
onuda yikin ufak ufak erkeklerin ustune gerci en iyinaefler erkekdir
Hangisini becerebilirse, üst segmente uğrarsa daha gurme şeyler isteriz :))
Hiç fark etmez yapsın da beni düşünüp yapıyorsa o beni bile mutlu eder
Ben meze ve salata seviyorum yaparsa hayır demem
Ne biliyorsa onu yapsın elinden herşeyi yerim😋
Bir sef aşcı olarak eşim veya sevgilim olucak bayan sanslı olurdu sanırım
Keske yemekleri evlenecegim kisi yapsa hepsini bende yardim etsem sadece🥹🙏🏻🤣
Iyi yemek yaparim ancak yaptigim yemekten dolayi bana duyulan hayranligi sevmiyorum.
En iyi yaptığı şeyi yapsın. Şimdi vezir olacağım derken kendini rezil etmesin.
O mangal yapsın ben de rakıları hazılarım 😃
Her şeyi yapsın isterim ben çalışıyım o da yemek yapsın eve geliyim yemeğimizi yiyelim film izleyelim, oyun oynuyalım vb. Sonra sarılıp uyuyalım... bekliyorum seni gelecekteki eşim
Beklemekle gecti omrumuz be abi
Vazgeçmeyeceğiz dostum bekleyeceğiz ve kazanacağız biz bu yola sevmek için girdik sevilmek için girdik
Umarim reis bende umutluyum bekliyoruz hadi bakalim 😃😃
Elimden geleni yaparım :) ne istiyosun?
Hiç yapmadım ama denerim :)
Ben yumurta kırarım en fazla 😂
Sevgi ve muhabbetle yapılan yemek başka olur o istesin yaparım
Hard soğanlı bol kasarlı menemenssss erkek adam sporu bizden sorulur 💪💪
Hepsini yapıyor kocam zaten yiyosa yapmasın
her yemeği yapsın farketmez wpdkdofpwpqwlş
Güveç yapsın ya da karnı yarık falan
Sevgi olduktan sonra makarna bile olur
Mantı veya hengel 😋😋
Yaprak sarması sararsa alırım koca diye 😅
Tamam ya salatayı ben yaparım😅
Mutfağı toplayacaksa menemen yapsın
Birlikte yaparız ne güzel 😄
Yaprak sarma yapsın 😂
Tabiki güzel yemek yaparız
O ne yapsa yerim ben
Tavuk sote yanında noodle yapsın 🥰
Mangal yapsın bu konuda hakları yenmez bence
makarna yapabılırım mangasl yaparım
Bi kısır yap da yiyek diyemiceksem evlenmiyorum ya
Mangal yapsın ya da kebap falan
Tabi canım pişirsin yedirsin 😀
Eliyle beslesin beni 😀
Dalında armutun düşmesini bekleyen çok 😀
Belli çok olduğu oturmuş bekliyorlar 😤😂
Aşkımdan dağları delecek ferhat değilim aşkta yok bekleyende 😀
Sen Ferhat olmasan da senin için Şirin olanlar vardır belki 😀
Dost arkadaş etrafımızda olmasın mı 🤔
Hemcins olabilir karşı cins olmasın 😤😤
Sadece pişti oynayan arkadaşlarım mı olsun 😀
Tavla da olur erkek tavlası 😀
mesaj kutusunu açmayı biliyon mu
Ben sitede yeniyim bilmiyorum 🙄
Pesss yaniii 🙄
Sen bilirsin ama mesajın doluymuş ya hani 😬
Mesaj kutum açık olduğu halde size düşen mesaj kadar bize düşmez merak etme 🙄
🤷♀️🤷♀️
O zaman bende 🤷 aaaa
Valla tavuklu pilav yapsın ya
Erkekler ruhumuzu doyursun yemeği biz yaparız🙃
Mesaj atabilirmisiniz bi
Sevgilim olmayacağı için sıkıntı yok
Tavuk sote veya mangal
Ben değil de hep o yapıyo zaten :d
Sevdiğim yemeği yapması hoşuma giderdi
Yemeği birlikte yapalım isterim
Bende bende 😅
İnşallah diyorum
Amin amin inşaAllah 😅
Yapsın
Lazanya olabilir..
Mantı açsın 😃
pizza ve hamburger
Pizza 😋🍕
Evet aynen
Et yemekleri yapsın
Yapmasın
Bana şorfa yapsın
Yoğurtlu makarna
Sarma
Yaparız zaten
Mantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?