Güncellemeler
+1 yıl
Soğusn yicem😋😀


Ellerine sağlık afiyet olsun 🥰 bende yemek yapmayı severim ve ne olursa olsun yaparım. Yemek yapmak insanın kafasını dağıtıyor ne bileyim mutlu ediyor uğraştığı bir şeyin yenmesi güzel bir şey çıkarmak beni çok mutlu ediyor.
Cevap
3Cevap
Yinede pilav iyi görünüyor valla ben pilavı yapamıyorum cidden tatlı poğaça şu bu haricinde iyi değilim hahaha
vaay güzel görünüyorlar eline sağlık afiyet olsun :)
Ooo afiyet olsun:)
Malzemeye göre
Yapmam, yapamam…
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?