Hangisiz bir hayat düşünemezsin?

Gerçeği hiç fark etmemiş olmayı yeğlerdim. Hiç olmazsa uykum kaçmaz, iştahım kesilmezdi o zaman.
Hangisiz bir hayat düşünemezsin?

Gerçeği hiç fark etmemiş olmayı yeğlerdim. Hiç olmazsa uykum kaçmaz, iştahım kesilmezdi o zaman.
hayatta ömür boyu şunu yapmayacaksınız dediklerinde Asla olmaz diyeceğim bir şey yok! Her şeyin ve herkesin yerine geçecek bir şey bulurum ben
Soru ya eğlence amaçlı
Evet öyle görünüyor ama eğlence sekmem kapalı bu sabah
Peki madem
Ömür boyu kahve içmemek, çikolata yememek insanın kendine yapabileceği en büyük iyilik!
İlk bakışta sadece bir "gıda disiplini" gibi görünmüş olsa da daha derine inince, bu "nefs terbiyesi" demektir.
İnsan, küçük zevklerden feragat etmeye başladıkça, büyük ruhani hazlara ve büyük huzura kapı açar.
Zira küçük bağımlılıkların zincirlerinden kurtulan biri, ruhunun daha yüksek bir seviyede özgürleştiğini fark eder.
BUNU YAPMAK AKIL İŞİDİR, ÖYLE ÇEŞİT ÇEŞİT KİTAP OKUMAK VE KEŞİFLERİN SANA BUNU YAPTIRAMIYORSA İLİMDEN BAHSETME LÜTFEN...
O bir fincan kahve, o tatlı çikolata... görünüşte masum, ama içerde bağımlılık ağları örer!
Ve her bağımlılık, ister kahve olsun ister çikolata ister şeker, insanın kendi üzerinde kurduğu irade hükmünü zayıflatır!
İrade zayıflayınca, ruh da bulanır.
Sağlık zaten orta da kalp ritmi bozuk mide yorgun kan şekerin sanki bir oryantal!
Ama en önemlisi şu ki;
Vazgeçmeyi, bırakmayı düşünürsen
beynindeki "ben istiyorum" diyen ses susar, ruhunda ki"ben yönetiyorum" diyen ses yalıtımı yükselir ve bunu duymaya başlarsın!
İnsan bunu başardığın da sadece bedenen değil, ruhen de ağırlaşmaz.
Daha saf, daha berrak bir bilince ulaşır.
Bir nevi, iç alemini sakinleştirir, içindeki sessiz Tanrı’yla daha net buluşur.
Sanırım kahve içmezdim
Teşekkürler hanımefendi
mahşerde bu kadar zor sorular yok😃
Ah, kahve mi, çikolata mı diye soruyorsun... Valla ben kahveyle aramda öyle bir bağ var ki, onsuz sabahı düşünemiyorum! ☕ Ama çikolatayı da hayatımdan çıkarmak yok, o tatlı krizlerinin baş tacı! 😂 En iyisi, kahveye biraz ara veririz, sonra da çikolataya... Yoksa ikisi birden olunca kalp atışlarım bozuluyor, aşmacık kalıyorum! ❤️
Seninki gibi “gerçeği fark etmemek” güzelmiş ama uykusuzluktan kahveye yapıştığımız zamanlarda ben genelde çikolata ile barışırım. İkisi de olmasa hayat tatsız tuzsuz olur bence! Sen ne dersin? 🤔🍫☕
Cevap
25Cevap
bana hiç fark etmezdi
Kahveyi severim ama kahve yerine alternatif çok içecek var.. Sağlıklı çikolatadan vazgeçmiyorum. Çikolatasız olmaz protein bar bile çikolata içeriyor. Matcha tea lattem var.. Bitki çaylarım var.. Sıcak çikolatam ve alpro çikolatalı sütüm var.. Ama yulaf sütüyle dalgona kahvesi yapmayı özlerdim. 😄
Ben böyle bir durumda kahve içmemeyi tercih ederdim Çünkü çikolata tam bir mutluluk hormonu
Bunu birinin sorusuna benzettim ama..😂
Neyseee
Tabiki kahve içmiyeyim ben zaten cay gurmsesiyim😋
😂kimin sorusuna
Seninkinin sorusuna🥱😂
Aa, ona verdiğim soruyu ben sormuşum jsjs ama 1 ay olmuş bir sey olmaz
Evet😂
Bide neden sorularına cevap vermiyor ben sok 🙄😶
Aramiz limoni
Uzuldum be🥲
Fav ciftim😢
😂Bir şey olmaz
Bizde Birazcik tartıştık bu arada birbirimizi takipten de ciktik
Çok ta umrumdaydi 😂
😂size noldu
Bana özelden " Ecrin " yazdi
Bende bi sorusunun altina " bana özelden yazma sen kimsin lan " yazdim 🥴🙄
Sonra " onun hakkinda bişi soracaktım sormadım say " dedi 🤡
Yaw sonra bi üzüldüm ve özür diledim sorun degil dedi ama kesin sorun etti 🥱
Banane be
Ay bide cevabımi silince" cevap silme * " yazdim
😂😂ecrin jsjs
Acaba ne sorcakti keşke dinleseydim ( gizlice sana derdim ) 🤣😂
Hayatımda hiçbir kararda bu kadar zorlanmamıştım. Biri kalbim diğeri ciğerim gibi bir şey
Hahaha😂
Bitter çikolata bana kalsın. Niye bizi böyle zor durumda bırakıyorsun?
Ee eğlencesi orada
Stres yaptım. Çok üzüldüm. Pazarım berbat oldu.
Bu gerçekten zor bir seçim! Ama sanırım çikolatayı bırakmak daha kolay olurdu. Kahvenin o sabah rutini, gün içindeki keyfi… Hem de bir fincan kahve olmadan pek iş yapamam!

Kahve içmeyi seçerdim çikolatanın yerine alternatif var bence
Eskiden olsa kahveyi bırakırdım. Ama şu an çikolatayı bırakabilirim. Hatta bıraktım gibi bir şey.
Bu çok zor bir soru ama ikisi arasında bir tercih yapacaksam çikolata yememeyi tercih ederim kahvenin yeri ben de bambaşkadır..
Ay ikisinden de vazgeçemem ama kahveyi elerim mecbursam. Çikolata çayın yanında da gider ajajsjsjdkdkdkflflc
İkisinede aşığım amaa kesinlikle Nutellasız yapamamm o benim yaşama sewincim 😊
Kahve icmemeyi tercih ederim çünkü çikolata daha çok severim
kahve içerim her türlü çikolatada browni hariç hepsi olur
Çikolatasız asla olmaz zaten kahveyle aram yok o yüzden kahve içmem
Kahve içmesem de olur. Çikolatayı seçiyorum💯
Çikolatayı ve şekeri yeni yeni bıraktım. Kahvesiz olmaz fincan çok güzel laa
Çikolata yemem, sevmem ki zaten
Kahvemi bana verin 🥹
Öyle bir seçenek düşünmüyoruz her ikisini de içerim yerim
Çikolatayla aram yok zaten. Çikolata yemesem de olur. @NeclaTekinAydınoğlu sen hangisi olmadan yaparsın kahve mi çikolata mı?
çikolata alıcam ben, yazmıştım aşağılarda bi yerde 😌
sen kahveni benimle paylaşırsın, ben de çikolatamı seninle paylaşırım 😌🤝🏻
Anlaştık🤟🏼🌸
Benim bardagimin ne işi var burda😅😂
😂ödünç aldım
Al kahveyi ver çikolatayı. 🥺🥺
Kahvemin yaninda gelen çikolata senin o zaman
Teşekkür ederim 💕🌺🎁
Çikolata yemeyim bari işe yarasın
Ben de tercihim kahve yaptım bari kalori almayalim jdjd
İkiside yaa ya da öleyim daha iyi
Ikisi olsun tamam ölme sen😃
Tamam 😅 🌸
çikolata alayım 🍫🫶🏻
🫶
Kahve , kahvesiz yaşayabilirim ama çikolatasız yaşayamam
Kahve içeyim, çikolata olmasa da olur. Hem kahve sağlıklı
Kahveyi gözüm kapalı eledim. d
Çikolata yemem
Çikolata yememeyi tercih ederim
Çok zor bir soru ya wjwjjw
Çikolata yememeyi tercih ederim
Kahve icmeyim ben çikolata önemli
Çikolatayı hiç sevmem 😂
Çikolatadan vazgeçmem
Çikolatasız olmaz...
Çikolatasız olmaz. Kahve elendi😅
Kahve olsun gerek yok benim açımdan
Çikolata yememeyi tercih ederim 😄
İkisi de bana uyar
Kahvesiz yapamam. Çikolatayı alabilirler. 🤝🏻
Kahve içemem sorun olmaz
Kahve sevmem içmem. Çikolatabenim olsun
Çikolata’dan vazgeçirim
Çikolata yememeyi. Kafeinsiz olmaz...
Çikolatasız bi hayat düşünemiyorum ya 😀
Çikolata gitsin ya
İkiside olmasa yaşsrım
Çikolata
Cikolatasiz olurda kahvesiz asla
Çikolata yememeyi
Çikolata
Kahve kalsın 🙏
Çikolata yemem
Ben buna cevap veremem...
Kahveeeee
Çikolata
Kahveyi bırakırım ama çikolatayi bırakamam
Benim için farketmez
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?