İkisi de harikadır seçim yapmakta zorlanırım ancak lokum kahve saatinin zarif ve geleneksel ruhunu yansıtan klasik bir eşlikçidir. Çikolata ise kahvenin derin aromalarını ön plana çıkaran modern bir tamamlayıcıdır. Birisi yumuşak dokusuyla sertliği dengeler diğeri ise özellikle bitter notalarıyla lezzeti daha özel bir bir boyuta taşır. Benim favorim ise her zaman kahve ve çikolata ikilisi olur derim.❤️