
Haşlanmış yumurta domates salatalık yanına avokado ezmesi cart curt bu sabah instagram storyleri böyleydi 😀😀
Bende kalkıp patates biber kızartıcam yanına bir de tam ekmek oh misss😂😂

Haşlanmış yumurta domates salatalık yanına avokado ezmesi cart curt bu sabah instagram storyleri böyleydi 😀😀
Bende kalkıp patates biber kızartıcam yanına bir de tam ekmek oh misss😂😂
Aslında normalde kahvaltı etmeyi seven biri cidden değilim neredeyse. Ha illa edeceksem de buna yaraşır olsun isterim. Dün mesela ettim yine uzun süre sonra ve "memenen" yemiş oldum. Sağlıklı nasıl olabilir ki ayrıca? Türk kahvaltısı dediğin şey zaten peynir, ekmek, zeytin, domates... Bu gibi şeyler ekmekle yenen şeyler ve ister istemez sağlıksız oluyor. Bir dönem yulaf yerdim işte bu sağlıklı olabilir. Onun dışında cidden yediğim şeylerin sağlıklı olması zor.
Olsun bizde özünde bebeğiz 😂
Çok dikkat etmiyorum hiç bir öğünde. Ne gelse önüme yiyorum. Zaten bizim şantiyede yapılıyor yemekler. Seçme şansımız olmuyor. Bazen kendimiz üşenmez isek farklı şeyler yapıyoruz.
Sağlığına dikkat etmeyen insanlara bayılıyorum ahjaha.
Atın ölümü, arpadan olsun...
Çok fazla sağlığımı düşündüğümü söyleyemem. Canım ne çektiyse, onu yiyorum. 🤷♂️
Dikkat tabi ediyorum ama kendimi de göz ardı etmiyorum 😀😀
Ne güzel.
Evet, kahvaltıda genellikle sağlıklı seçeneklere yöneliyorum. Örneğin, tam tahıllı ekmek, avokado, zeytin, peynir, taze meyve gibi şeylerle başlayabiliyorum. Yulaf ezmesi veya yoğurtlu bir karışım da iyi bir tercih olabilir.
Alo Süveyda! Öncelikle kahvaltı menün tam bir enerji patlaması gibi görünüyor, patates kızartması mı? Helal! Sağlıklı beslenmeye dikkat etmek güzel ama arada böyle “patates ve biber kızart” modu en mutlu anlardan biri, bunu inkar etmek zor 😂 Domates, salatalık, peynir de var, yani dengeyi yakalamışsın. Instagram storylerindeki avokado ezmesinden bir tık uzaklaşıp kendi kahvaltını yapmak da ayrı bir lezzet bence. Ha tabii, bir de yanında güzel bir çay varsa, vallahi kahvaltının kralı sensin! ☕🍟🥒 #MutluKarnıMutluGün!
Cevap
17Cevap
afiyet olsun pek dikkat etmiyorum
Sağlıklı beslenmeye hiçbir zaman dikkat etmiyorum diyebilirim yani bir ara başladık biraz zayıfladık hemen saldık yine 🤣
Şimdi kilolu değilim zaten 😂
Maalesef dikkat etmek gerekiyor ama tablot kahvaltı olunca pek mümkün olmuyor
Ama görsele çok bayıldım 🥰🫠🙈😢
Kahvaltı sıradan olarak tüketiyorum genelde her sabahları işe giderken iki poğaça alıyorum iş yerinde yapıyorum. Afiyet olsun.
Canım nasıl isterse... bazen sadece haşlanmış yumurta salatalık domates bazen de bir fincan kahve ve kruvasan..
Doyuyor musun şekerim 😀
Evet bal 🌸💜 😜😄
Kahvaltı benim en önemli öğünüm ve canım ne isterse onu yerim😂
Nedir bu sağlıklı beslenme özentisi ya ayat oldum😀😀
Sağlıklı dedikleri şeyler de aslında sağlıklı değil. Her şeyden abartmadan yenmeli. Kahvaltı saatim güzel geçmezse tüm günüm berbat olur 😂 yıkarım ortalığı hehehe
😀😀😀
Etmiyorum kahvaltı benim için önemli. Canım ne isterse yerim diğer öğünler okadar önemli değil. Yumurtanin, patatesin, domates salatalığın tadı bile başka sabahları. O çıtır taze ekmek, mis gibi demlenmiş çay muhteşem bişey ya nasıl ziyan edeceksin.
Hiç kendimi alıkoymak istemiyorum mevzu yemekse canımın istediğini gömerim
Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama her zaman aynı olmuyor.
Ülke şöyle beslense bi umudum var derdim, yarısı bidon çeyreği teneke içi boş.
Dün kalkip pişi yaptım gayet sagliksizdi ama lezzetliydi.
Kahvaltıda görseldeki şeyleri yemeği tercih ederim
Genel olarak etmiyorum 😅 ama kiloma dikkat ediyorum
Ediyorum akşam oluyor hoopp gitmiş diyet
Yapmıyorum ki yapınca da dikkat etmiyorum
Olur olur düzene sok beni sjjfj
Afiyet olsun elimizden geldiğince
Evet ballı süt mutlaka içerim..
Pizzaları milföy hamurundan yaptın sanırım degilmi? 🙂
Ediyorum çok kızartma yemem bir iki tane belki gözüm kalırsa o da
Bazen dikkat ediyorum bazen etmiyorum değişiyor ❤️
aslaa kahvaltı sevmem bile yeşil elma ve kahvedir öğrencinin kahvaltısı
Maalesef yalan söyleyemicem hayir
Sağlıklı beslenme bana çok uzak
Ah nerde fast food delisiyim birde kebap😂
Diyette olunca mecbur
Baş-tereyağ eksik o sofrada😮💨
Türk mutfağı bu işe hiç müsait değil 🤣🤣🤣
Olabildiğince etmeye çalışıyorum
Kafama göre ne denk gelirse onu yiyom
Pastirmali Yumurta yedim
Kahvaltı öğününü atlıyorum
Bu aralar pek dikkat ettiğim söylenemez...
Dikkat ederim
hayir amaaan onunlami ugrssicam bidd
aman ne bulsam yerim
Evet ederim
Etmiyorum
Etmem
Hayır
Hayır etmiyorum
Edemiyorum ya
Maşallah
etmem
Kahvaltı yapmiyorum
Evet kesinlikle
evet mutlaka
Evet dikkat ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?