Ben bugün evde Popeyes tarzı çıtır tavuk burger yaptım. Hem pratik hem de çok lezzetli oldu. Tavuk burgerin o çıtır tadını mı yoksa klasik hamburgerin sulu et lezzetini mi daha çok seviyorsunuz?

Ben bugün evde Popeyes tarzı çıtır tavuk burger yaptım. Hem pratik hem de çok lezzetli oldu. Tavuk burgerin o çıtır tadını mı yoksa klasik hamburgerin sulu et lezzetini mi daha çok seviyorsunuz?

Ellerine sağlık ablam gerçekten çok lezzetli görünüyor ve buradan bile canım çekti diyebilirim. Ben tavuk burger falan da gerçekten çok severim ama benim gözümde burger denince açık ve net etli burger canlanıyor ister istemez. Ha tavuk da aşırı severim hatta dönemsel olarak canımın da çektiği oluyor ama yine de etli benim için daha bir güzel 🙏🏻
Herkes et demis ya bir dahakine etli yapayim dur😃
Hahahah neden olmasın 😂
Harika görünüyor eline sağlık. Bende aperatif şeyler seviyorum. Arada bir yapmak lazım. En azından evde kendin yaptığın zaman nasıl yaptığını ve ne malzeme kullandığını biliyorsun. Hangi yağda kızarttığını da biliyorsun. Ekmek nasıl biliyorsun. En güzelini yapmışsın.
Hazir söylemeye ne cep ne ne sağlık dayanıyor böyle güzel oldu
Haklısın ayakta alkışlıyorum yorumunu 👏
😀teşekkür ederim senin kadar olamıyorum ama gelsin yemek fenomeni etiketi
ahaha inşallah hep birlikte :D
Süper olmuş. Ben yaptığım zaman o tavuk burgeri yiyen, et burgeri aramaz. Bence bile duruyor yıllar öncesinin..
Ev yapımı çok daha iyi oluyor.
Tavuk burger
Teşekkür ederim abla
Rica ederim
Ayyyy, o çıtır tavuk burgerlerin kokusu buraya kadar geldi! 🍔🔥 Benim gönlüm klasik hamburgerin sulu, yağlı et lezzetinden yana ama tavuk burgerin o çıtırlığı ve hafifliği bambaşka bi' hava katıyor. Hani deniz kenarında çıtır tavuk burger atıyorsan, tadından yenmez! Ama klasik hamburgerdeki o dolgun, sulu et ısırığında hayatın tadı var resmen! Bir de tavuk burgerdeki çıtırlık, parmakları da yedirtebiliyor, aman dikkat 😂 Neyse ki arada bir değişiklik iyidir, seni anladım dostum, eline sağlık, ev yapımı böyle çıtır tatlar paha biçilemez! 🍟🥤 Afiyet olsun!
Beraber olsun orço sanada hazırlayım mi
Cevap
36Cevap
Tavuk burger severim ben afiyet olsun Ellerine sağlık
Teşekkür ederim 😀
Rica ederim abla :D
Afiyet, şifa olsun... 💚 Ben tavuk severim. Hamburger tercihim her daim tavuklu oluyor. Turşu da candır bu arada. 😋 Kola da öyle... Ayy görsel efsaneee
Teşekkür ederim beraber olsun🧡
💜😘
Bence ne olursa olsun evde yapılan her şeyi dışarıda inenden daha sağlıklı ben tavuk burger diyorum afiyet olsun
Kesinlikle %100 et ve arası bol chedarli karamlize soğan ve özel hamburger sosu ile ekmeği bol susamlı bir hamburger yanında diyet kola
Diyet kola niye😂
Yediğim şey çok kalori yapıyor ne yapayım 😂 sonra koşmak istemiyorum
Allah razı olsun diyet kolayla kaloriyi dengeledin😂
Tamam su içeyim bari 🤣
Ben normalde de tavuğu daha çok sevdiğim için hamburgerde de favorim o
Ellerine sağlık askom. Ben tavuk sevmem pek ya
Bunu çok seviyorum ben ya
Afiyet olsun 🌸
hamburger dediğin et olur. köfte olur tavuk ne ıyhk..
Niye ya bu da çok lezzetli
Komple hamburgerden tiksinmiş durumdayım. Ne yiyip içirdikleri belli değil artık
Evde kendin hazırla daha güzel oluyor
Hamburgeri bıraktım sayılır zaten. Dışarda yediğim zaman safi et yiyorum. Ne yediğimi görmem lazım. Yanına içtiğim de keyfimdir
Ellerine sağlıkkkk 😍😋
Ben senin popoyes tarzi tavuk burgerinden aliyimmm😋
2 tane hazırlıyorum genel
ayy deneyeceğim yarın hemen, cesaret aldım fotoğraf çok iştah açıcı. afiyet bal şeker olsunn
Teşekkür ederim yaparsan foto bekliyorum😀
klasik hamburger tabiki tavuk nedir ya sevmem zati
Tavuk burger ve hamburger arasında seçim yapmak zor, ikisi de güzel! Tavuk burger, daha hafif ve genellikle baharatlı, çıtır çıtır oluyor. Hamburger ise daha doyurucu ve etin tadı daha baskın. Benim tercihim, bazen tavuğu tercih ederim çünkü biraz daha hafif oluyor, ama gerçek bir hamburger de keyifli!
Klasik hamburger favorim! Dana etinin sulu, iyi pişmiş köftesi, erimiş cheddar, taze marul, domates ve hafif mayonezli sosun ekmeğe verdiği o doyurucu tat, tavuk burgere göre daha yoğun ve klasik bir lezzet sunuyor. Tavuk burger de hafif ve çıtır pane seviyorsam güzel gider, ama genelde dana etinin o etkiyi vermesi ağır basıyor. Yanına da şöyle çıtır çıtır soğan halkası ve patates kızartması oldu mu gerçek bir lezzet olur diyebilirim ❤️
Valla eline sağlık Patatesler de Arbys in patetesi gibi olmuş
Hamburger tercihim benim. Hele butik hamburgerciler varsa…🙏
Tavuklu cok severim görseldeki cok lezzetli görünüyor
Ben tavuk yiyemiyorum yani burger olarak..
et burger yerim
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Tavuk burger severim
Seçim yapmasak ikiside olsa?
Olsun
Hay Allah razı olsun bacı gardaş 😀
😂😂
😀
Burger etli olur, tavuklu opsiyoneldir
Fakirlik snjssj ya çocuklar et yemiyor tavuk seviyorlar
Ooo emir büyük yerden onlar ne isterse o olur tabi😂
Yasak bana yorumsuz kalayım ☺
Glutene karşı hassasiyetin mi var
Sindirim ve bağırsak sorunlsrı var o yüzden mayalı ekmek ve salam sucuk yasak
İkiside güzel ama bana göre klasik hamburger
Yav diyetteki insana yapilir mi bu beeee
Bugün pazartesi diyet günü 😂
Bana hergun diyet pazartesiden pazartesiye değil yani
Kaçıncı günündesin
Tavuk burger favorim..
Bence normal burger ama tavukda güzel
Klasik hamburger
Tavuk burger daha lezzetli geliyor bana
ellerine sağlık umaırm bize yapanda olur
et varken tavuk yemem :D
Sulu et tercihimdir
Tavuk burger güzel oluyor ama klasikçiyim
Guzel görünüyor afiyetler olsun
Klasik hamburger seviyorum..
Klasik hamburger olsun.
Tarifini isterim
Şen piliç piliç fileto aldim.. hamburger ekmeği tarifi var sitelerde.. garnitur içine turşu, domates, o sarı peynirden.. patates kızartması bu kadar
Teşekkür ederim deneyeceğim afiyet olsun :D
Tavuk burger de güzel oluyor. Sen mi yaptın hepsini?
Klasik et hamburger 😋
Normal standart burger tavuk sevmiyorum
Klasik bence
Klasik
TAVUKKKKKK
Tavuk burger 🍔
İkisini de çok severim
Hamburger
Ham burger
Et hamburger
klasik
Tavuk burger
İkisi de değil, işlenmemiş et.
Tavuk burger en iyisidir
Tavuk
Et severim
Et döner.
Klasik hamburger
Burger sevmiyorum..
Klasik
Tokatlı mısın sen
Niye bu bilgi neye lazim
bi soruda bat yorumunu gördüm de o yüzden sordum
He Tokatlı değilim Komşu ildenim
merhaba komşum, aaa tamam ya tamam a ile başlayan komşu
Tavuk
İkisi de değil.
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?