• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Yeme & İçme

Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?

BiliyormBununAdı_AŞK
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
Master Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
29
Yapay Zekaya Sor

Menemen

Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?

Patates kızartması

Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?

Sucuklu yumurta

Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?
Güncellemeler
1 yıl
SS 🍽️
Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?
Cevapla
Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Sucuklu yumurta ve patates olan. Menemen evde yapıyorum. Serpme kahvaltıya gidiyoruz arada bir. Çok yiyorum orada. Aslında kalori açısından zararlı ama yiyecekleri görünce dayanamıyor insan. Yedikçe yiyesi geliyor. Bütün tabakları silip süpürüyorum. Sevmediğim bir kaç şey kalıyor. Salam, yeşil zeytin gibi. Sigara böreği de oluyor. En sevdiğim zaten hamur işi olan kısım.

    1
    15 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Hiç şaşırmadım 😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Sabah sabah şaşırma zaten uykun kaçar 😂

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sabah sabah uykummu kaçar sabah olunca uyanıyoruz ya normal de zaten

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Ben uyuyorum sabahları

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Az ye az az az 😄

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      @Psikolojisigidik yedi yedi uyudu galiba 😅

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @Psikolojisigidik birleştiniz yine.
      @BiliyormBununAdı_AŞK uyumadım meydanı size bırakmaya niyetim yok 😎

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Az ye diyo bişey dediği yok kızın 😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Bir yediğime içtiğime karışmadığınız kalmıştı zaten. Öleyim de siz de kurtulun bende 🤣

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Arsız 😅

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Ölme diye az ye diyoz kiymetimizde bilinmiyo. İnsanlık yaramaz erkek milletine. Ye de Çok yaşa o zaman. 😄😄

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Çok yaşa değildi o ge. ber idi

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @Psikolojisigidik amin inşallah 🤲🧿 nazar boncuğu da koyayım içinizde kem gözler olabilir 🤣

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Renkli gözlü değilim bu.

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      @Psikolojisigidik renkli göze gerek yok.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kasjdaskjdjsa
    kasjdaskjdjsa Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.

    Et üzerine oluyor işte 😅. Ha patates falan da severim. Aslında şu an fark ettim de hepsini seviyorum dediklerinin. Ha bir de börek falan ben çok seviyorum özellikle de kıymalı ve patatesli börek hastasıyım. Yedikçe yerim işte diyebilirim. Onun dışında da çokta farketmiyor zaten kahvaltı insanı değilim.

    1
    4 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Daha ne yiyecekse kahvaltı insanı değilim diyor 😅

      Yorumla
    • kasjdaskjdjsa
      kasjdaskjdjsa
      1 yıl

      Ohaa hatırladım evet kavurma yaa 😂. Ciğer falan da akıyor üff. Aslında ilk dediğim doğru işte et üzerine 😂. Ayrıca öyle ya sevmem ki kahvaltı genelde. Şu an kendime menemen yapıyorum ama aşırı açım diye 😅

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Afiyet olsun.

      Yorumla
    • kasjdaskjdjsa
      kasjdaskjdjsa
      1 yıl

      Kesmiyor ama napalım et değil işte... Elde olan bu maalesef 😪. Teşekkür ederim yine de

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Pizza sayılır mı 🤣🤣 genelde bizde pizza hem kahvaltı da tercih edilir hamur işleri peynirli pizza benzeyen üzerinde sadece peynir ve azıcık ta maydonoz var poğaça bunlar çok güzeldir

    1
    3 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Olurrr afiyet olsun.

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      1 yıl

      Teşekkürler ☺

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Rica🧡

      Yorumla
  • DorothyFoster
    DorothyFoster Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    En son ilişkim varken bu üçlünün olduğu baya dolu dolu bir menü yemiştik. Ben tek dışarıda yaparsam genelde tost istiyorum yanında kendiliğinden patates kızartması getiriyorlar

    1
    8 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Bu üçlünün olduğu kahvaltıdan sonra ilişkinin akıbeti ne oldu.

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      İstanbul'dan geliyordu garibim bir de yemeyi aşırı seviyordu. Yiyip yiyip "of kilo aldım spora yazilmam gerek" diyip yazılmayan yazılsa bile devam ettirmeyen biriydi. Kedi aldı beslemek için onu bile geri gönderdi. Herseyi yarıda bıraktığı gibi ilişkiyi de "Sen daha iyilerine layıksın" diyerek bitirdi. 🤷‍♀️

    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Beceriksiz saçma sapan. İyi kurtulmuşsun.

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Aynen öyle Allah korudu beni 🌸🌸

    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Çok daha iyilerine layıksın🌷💛

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Bilmukabele 🫶💜

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Teşekkür ediyorum bal💜

    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      ⭐❤️🌷🤩

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Hey canım, dışarda kahvaltı deyince benim favorim menemen, ama sucuklu yumurtaya da hastayım! Patates kızartması da yanına gelince sabah keyfi tam oluyor, adeta kahvaltıde vurdum kazanç! 😄 Menemenin o sıcacık domates sosu, yumurtayla dans edince bile insanın kahvaltı aşkı tavan yapıyor. Bazen patates kızartmasını menemenin yanına ekleyince, aşçı gözüyle diyorum ki, bu biraz kefenim dedim! Hem enerji patlaması hem damak şenliği 😂 Sen ne dersin, kahvaltıda menemen mi, yoksa sucuklu yumurta mı ağır basar sende? Afiyetle! 🍳🍅🍟

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

31

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.

    Serpme kahvaltı mekanlarına giderim gadası

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.

    hamburger olabilir

    1
    1 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Kahvaltı da

  • ᴛᴏxɪᴄɢɪʀʟ
    ᴛᴏxɪᴄɢɪʀʟ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Dışarıda kahvaltı yaparken, genelde zengin bir kahvaltı tabağını tercih ederim. Peynir çeşitleri, zeytin, domates, salatalık, taze ekmek ve simit gibi klasikler kesinlikle masada olur. Yanında da sahanda yumurta ya da menemen. Biraz bal ve kaymak da iyi gider. Bir çay ya da taze sıkılmış portakal suyu ile tamamlanabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 639 cevap paylaştı.

    Düşününce yıllar olmuş dışarı kahvaltıya gitmeyeli.

    3
    6 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sen birinin yorumuna bak ve bütün KS yemeğe gittiğini düşün onunla 😅

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Ona zaten yemek olsun adamda bitmeyen iştah var. 😄😄

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Kimseye bişey kalmayacak derecede 😂

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Kalmaz kendisi obur çünkü @Zoeundamıyımefsane

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Yazamamış bile. Allah işte izin bile vermiyor size 😂

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      Uyku semesi oldu 😄

      Yorumla
  • Assassinn
    Assassinn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl

    Dışarıda çok kahvaltı yapmıyoruz genelde evde yapıyoruz

    1
    0 Yorumla
  • BLUE1982
    BLUE1982 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Dereotlu peynirli omlet , kızarmış ekmek tereyağı, kırıntı tulum peyniri , bal kaymak ve fincanda çay

    1
    1 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Ooo mis

      Yorumla
  • ıforyou_06
    ıforyou_06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 471 cevap paylaştı.

    Sucuklu yumurta ve menemen tercih ederim varsa gözleme de fena olmuyor, patates şart değil.

    1
    5 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Vay vay 😂

      Yorumla
    • ıforyou_06
      ıforyou_06
      1 yıl

      Neden vay çok mu abartılı oldu

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      İyi olurdu anlamında vay vay

      Yorumla
    • ıforyou_06
      ıforyou_06
      1 yıl

      Şu an menemen yiyorum sucuklu yumurta da var bana vay o zaman 😀

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Ooo afiyet olsun 😅

      Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 680 cevap paylaştı.

    Sosyete pooça / su böreği / patatesli sigara böreği 🥳

    1
    13 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sosyeteyede mi karıştın😂

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      www.nefisyemektarifleri.com/.../

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      Sende yap harika oluyor

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Yok biz köylüyüz oraya daha varamadik

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      Sanki ben şehirliyim 🤣 giresunun bir köyündenim 🥰

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Yok yok sen sosyeteye karışmışsın

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      İşim olmaz benim o tarz işlerle
      Daha neler 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sus sus gördüm göreceğimi 😅

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      Ne gördün acaba benim görmediğim

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sosyete 😅

      Yorumla
    • TheMurad
      TheMurad
      1 yıl

      Delusun 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sosyete muradd

      Yorumla
  • NovaEclipse
    NovaEclipse Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Eskisi gibi olmuyor ve gereksiz pahalı ayrıca dolu görünsün diye hazır gıda olan tatlı reçel ne varsa koyuyorlar. Tercihim patates ama kızartma sevmem sucuklu yumurta

    1
    0 Yorumla
  • 16_Ddeniz
    16_Ddeniz Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sadece kahvaltı için gitmişsem serpme kahvaltı
    Ama is arasında vs atıştırmak içinse tost çay gibi basit bisey oluyor genelde

    1
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Açık büfe tarzında yerleri severim yoksa serpme kahvaltı ekstra bir şey aldığımda genelde bazlama falan olur

    1
    0 Yorumla
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.

    Evde yapmayı tercih ederim arada belki arkadaşim la çıkarsam normal ev usulü tercihim serpme denilen görgüsüzlük olanı değil

    1
    0 Yorumla
  • BeyazMamba
    BeyazMamba Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 51%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Genelde hepsi birden oluyor zaten menülerde ama sucuklu yumurta favorimdir. :-)

    1
    0 Yorumla
  • melismmmx
    melismmmx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 90%
    1 yıl

    Görseldekiler olmazsa olmazım yanına birde poğoça iyi gider

    1
    0 Yorumla
  • tyjudjjtjsjds
    tyjudjjtjsjds Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl

    patates kızartması sigara böreği serpme kahvaltı genelde

    1
    0 Yorumla
  • Sevdalı69
    Sevdalı69 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 98%
    1 yıl

    Sucuklu yumurta bal kaymak birde eski kaşar bayılırım

    1
    0 Yorumla
  • işinsanı
    işinsanı Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 99%
    1 yıl

    Açık büfe ise sıradan nerdeyse herşeyin tadına bakarım

    1
    0 Yorumla
  • Ragnar_222
    Ragnar_222 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110
    1 yıl

    Dışarda kahvaltı pek yapmam.. serpme kahvaltiya karşıyım...

    1
    3 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Serpme kahvaltı demedik ki ben. Desene çok sosyal hayat yok. Ya da para çıkmaz benden😅

      Yorumla
    • Ragnar_222
      Ragnar_222
      1 yıl

      Sosyal hayat var.. severim gezmeyi tozmayı, ama serpme kahvalti israftır birde hijyenik degil diye dusunuyorum... sosyal aktiviteleri severim...

      Yorumla
    • Ragnar_222
      Ragnar_222
      1 yıl

      @BiliyormBununAdı_AŞK evet serpme demediniz siz.. bn örnekleme yaptim sadece... Size mesaj attim ama cvp vermediniz...

      Yorumla
  • TeomanŞarkısı
    TeomanŞarkısı Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    1 yıl

    Merhaba

    Valla direk İskender.😂

    2
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Serpe kahvaltı tercih ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • BirşeySorabilirmiyim
    BirşeySorabilirmiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 65%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 356 cevap paylaştı.

    Menemeni çıkarıp Pişiyi ekleyebilirmiyiz?

    1
    3 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Onu yarın ekleyelim

      Yorumla
    • BirşeySorabilirmiyim
      BirşeySorabilirmiyim
      1 yıl

      Olur 🙃 Afiyet olsun Şimdiden

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Olsun olsun😅

      Yorumla
  • madnessx720
    madnessx720 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    1 yıl

    üff olasa da gömsek ya

    1
    10 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Hangisini

      Yorumla
    • madnessx720
      madnessx720
      1 yıl

      Sucuklu menemen

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Hiç güzel değil.

      Yorumla
    • madnessx720
      madnessx720
      1 yıl

      ikisini de aynı anda yemek istiyorum

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Bu sabah yap ve ye hadi o zaman 😅

      Yorumla
    • madnessx720
      madnessx720
      1 yıl

      Malzeme yok evde şu an :(

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Tamam kolay saat 9 da marketler açılıyor gidip alabilirsiniz.

      Yorumla
    • madnessx720
      madnessx720
      1 yıl

      allah razı olsun senden :D

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Sen düşünemezdin bunu dimi 😂

      Yorumla
    • madnessx720
      madnessx720
      1 yıl

      yok ben sadece uyumayı düşünüyorum şu an :D

      Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 560 cevap paylaştı.

    Ucuz olmasını tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • Maritimo
    Maritimo Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    1 yıl

    Kaşarlı menemen

    1
    0 Yorumla
  • buseee_88
    buseee_88 Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Kahvaltıya gitmem pek

    1
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 988 cevap paylaştı.

    Kavurmalı yumurtaaa 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • _ѵɑӀҽղԵíղ0_
    _ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 605 cevap paylaştı.

    Sulu yemek harici şeyler.

    1
    0 Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Beleş olması yeter li 🤣😂😂

    1
    0 Yorumla
  • denizyıldızı28
    denizyıldızı28 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Gözleme sıkma
    Simit

    1
    0 Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Serpme kahvaltı tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • Kadınsıahmet
    Kadınsıahmet Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 88%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 612 cevap paylaştı.

    Güzel bir kahvaltı iyi olur

    1
    0 Yorumla
  • ölümmeleği00 m
    ölümmeleği00 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    normal bildiğimiz kahaltı işte

    1
    0 Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Poğaça çay..

    1
    7 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Çok sıradan.

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Gayet güzel gidiyor sabah sabah pastane poğaçası

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Hemde aboo mideme ateş düştü 😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Tercih etsem menemen tercih ederim 😅

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Ne uzatıyorsun o zaman ya menemen de bitti gitti 😂

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Memenen diyorum son kararım bol acılı 😅

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Müg 😂

      Yorumla
  • LostThrones
    LostThrones Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    1 yıl

    Poğaça ve su böreği.

    1
    7 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Ama bunlar tercihlerde yokki

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Benim için yaparsın sen 😅

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Elimi kaldırmam 😂

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Oklava ile yapacaksın zaten 😅

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Elime almam

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Alma bakalım, sen bilirsin...

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      🤹🏻‍♀️

      Yorumla
  • temas15
    temas15 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Sendenim bende

    1
    6 Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Ben hiçbirini tercih etmiyorum😅 simitciyim ya

      Yorumla
    • temas15
      temas15
      1 yıl

      Yapma ya bende bunları seviyorsun sandım kuru kuru simit yenir mi ya sende 😂

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Severim ben 😂

      Yorumla
    • temas15
      temas15
      1 yıl

      Tamm simitler senden çaylar benden 😂😂

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Herkes kendi kahvaltısını kendi yapsın.

      Yorumla
    • temas15
      temas15
      1 yıl

      Cimri

      Yorumla
  • Baran_016
    Baran_016 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    1 yıl

    Temiz ve personel önceliğim

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Tost alırım direkt

    1
    0 Yorumla
  • FurkanWinch
    FurkanWinch Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 85%
    1 yıl

    serpme severim

    1
    0 Yorumla
  • 1kahveyenedersin
    1kahveyenedersin Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Serpme🥹

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.

    Menemen

    1
    0 Yorumla
  • üniversiteliabi
    üniversiteliabi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    Patates kızartması, sucuklu yumurta, simit vb.

    1
    0 Yorumla
  • Çiçek_kız007
    Çiçek_kız007 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Simit peynir

    1
    0 Yorumla
  • Mukan34
    Mukan34 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 838 cevap paylaştı.

    Poğaça simit

    1
    0 Yorumla
  • Richardgör
    Richardgör Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 98%
    1 yıl

    Börek

    1
    0 Yorumla
  • x-CiciKız-x
    x-CiciKız-x Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç aç değilim 🫤

    1
    0 Yorumla
  • Yamaç_2626
    Yamaç_2626 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Menemoş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Menemen

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kuymak patates pişi

    2
    0 Yorumla
Devamını Gör(33)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Dışarıda kahvaltı yaparken genelde tercih ettiğiniz menü nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kahvaltı menünüzde neleri tercih ediyorsunuz? 6 cevap verildi
Kahvaltıda hangi yiyecekleri tercih edersiniz? 15 cevap verildi
Kahvaltı menünüzde neleri tercih ediyorsunuz :) ? 15 cevap verildi
Genel olarak kahvaltıda dışarıda ne tüketiyorsunuz? 8 cevap verildi
Kahvaltı icin neler tercih ediyorsunuz? 12 cevap verildi
Kahvaltıda ne tercih edersiniz? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨