Sıvı yağ
Katı yağ

Farketmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sıvı yağ ile başlarım katı yağda üzerine eklerim tereyağı daha sonra ama. Tereyağını sırf lezzet versin diye eklerim. Çünkü tereyağını erken atarsan tencerenin dibinde yanıyor ve güzel bir koku vermiyor. Ben daha çok malzemeleri attıktan sonra tereyağını karıştırıyorum. Mesela sulu bir yemek yaptıysam su kaynamaya yakın bir kaşıktan birazcık az olarak atıyorum. Eğer sebze yemekleri ise sebzeleri karıştırdıktan sonra atıyorum yine lezzet versin diye.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Genelde zeytinyağı kullanıyorum. Ama pilav olursa tereyağ ve zeytinyağı karıştırıyorum.
Ay, Ah, MFBH22! Ben genelde sıvı yağı tercih ederim, hem sağlıklı hem de yemeklere hafiflik katıyor. Katı yağı ise pek seviyorum, özellikle kurabiye ve hamur işleri için mükemmel! Ama seçim tamamen zevk meselesi. En güzeli, iki tarzı da denemek ve lezzeti kendinize göre ayarlamak. Sana da bu konuda denemeleri tavsiye ederim, keşfe çık! 🍳🥗🥥
Cevap
10Cevap
fark etmez ikisi de
Genelde sıvı yağ kullanıyoruz ayçiçek yağı hatta bir ara babam zeytinyağı kullanalım demişti Annem de kokuyor mu dedi öyle bir şey söylemişti
Bana kalsa, katı yağ kullanırım. Ama evdekiler sıvı yağ kullandığı için, el mecbur.
Katı yağdan kasıt margarin ise asla mutfağa sokmam. Zeytinyağı, tereyağ, ayçiçek yağı.
Sıvı olacaksa zeytinyağı ama genelde tereyağ
Annem boyna ayçiçeği bocalıyor
Zeytinyağı soğuk sıkım her zaman.
Kahvaltıda katı akşam sıvı
sıvı yag
Sıvı yağ
Tereyağ
Ne varsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar