Çoğunlukla zeytinyağı kullansakta bir tutam da olsa tereyağını eklemeyi ihmal etmem, bir çok yemekte kullanırım..😌👌😋🙃
Peki ya siz?
😋 
😋
Peki ya siz?




Zeytinyağı kullanmıyoruz. Ayçiçek yağı kullanıyoruz. Tereyağını da kullanırız ama ayçiçek yağı kadar değil. Hangisini daha çok yakıştırdığım kısmına gelirsek de, tereyağı çok yakışıyor.
Tereyağ genelde yemek piştikden sonra atıyorum yemeğin sıcağıyla eriyo yemekte güzel bir tat oluyor. Pişirirken tereyağı atınca tadı kokusu kayboluyor, kaybolmasın diye fazla tereyağı kullanırsam da ağır oluyor yemek
Rica ederim.
Tereyağını sadece pilav ve makarnada kullanırım. Ayçiçek yağını etli, tavuklu veya kıymalı sebze yemeklerinde, zeytinyağını ise tüm zeytinyağlı çeşitlerinde, mezelerde ve salatalarda kullanırım.
Zeytinyağı daha çok seviyorum ama tereyağı da kullanılıyor. Tamamen yemeğe bağlı.
Cevap
22Cevap
Zeytinyağı tercih ediyorum
Yemeklere tereyağ daha çok tat kattığını düşünüyorum. Gel gör ki tereyağının fiyatından senin haberin var mı?
Evet var, kullanım durumuna göre pazardan aliyoruz..
Yemekten yemeğe değişir o. Soguk yenilen zeytin yaglilarda adı üzerinde zeytin yağı olmazsa yemeğinde tadı olmuyor. Sıcaklarda tereyağı çok yakisiyor tabi.
Aslında ben yemeklere yağ katmama taraftarıyım. Zeytinyağlı yemeklere alışık değilim o yüzden tereyağı tercih ederim
Soğuk yenilen z. yağlılar z. yağı ile yapılır
Sıcak yemekler ise ayçiçek ve t. yağ ile
ikisini de kullanıyorum
Yemeğine göre değişiyor bu. Her yere yemeğe tereyağını yakıştıramıyorum ağır oluyor sanki.. Ben tereyağlı yumurta hiç yiyemem mesela 🙃
Yemeğe göre değişir mesela bir pilava tereyağı yakışır ama diğer yemeklere özellikle salataya ayçiçek yerine zeytinyağı kullanılmalı.
İkisini de tercih ediyorum, salatara ve sebze yemeklerine zeytinyağı diğer yemeklere tereyağı olarak 10-20 gram arası günlük.
Yemeğine göre değişir ama zeytinyağı kullanmak iyidir. Çünkü herkes tereyağı kokusunu sevmiyor.
Yemeğe göre ve pişirme yöntemine göre değişir..🙂👍🏻
Zeytin yağı ama doğalından olacak biz doğal kullanıyoruz
Zeytinyagi.. bazen aroma katabilirim yag'a. buda sirke üzüm olabilir. Tereyagi cok nadir kullanirim.
Hem vegan olmak istediğim için hemde kokusunu, tadını daha çok sevdiğim zeytinyağı
tereyağını cosss diye bırakacaksın. zeytinyağı bi sarmaya yakışıyor bir de bamya yemeğine filan. :(
Yaptığım yemeye göre deşiyor özellikle tereyağını pilav balık ve et yemeklerinde kullanırım
Tereyağı genelde pilavda olur geri kanalı zeytin yağı uygundur
Zeytin bahçem olduğundan mıdır nedir, kendimi bikdim bileli zeytinyağı kullanirim
Tereyagsiz yemek pisirmem. Zeytinyaglilar hariç
kaliteli yağ kullanıyorum çünkü ucuz yağ olursa sıkıntı çıkabiliyor
Pilav tarzı şeylerde tereyağı iyi oluyor ama sulu yemekte zeytinyağı
Tereyağı bi yer hariç ıy yemem 🤢
Tereyağını püre ve pilav harici kullanmiyorum
Her ikisinide kullanıyorum...
Yemek ne gerektiriyorsa onu kullanıyorum.
Gönül hep zeytinyağ ister ama nafile
tereyağ ağır geliyor..
suyla pişiriyoz biz paramız yok
Tereyağı severiz
Sıvıyağ
Tereyağ
Aman ikisife ateş pahası bacım
Zeytinyağı 👍🏻
gnydn zeytn yağı
Tereyağı tabiki
Tereyağı kesinlikle.
Tereyağ kullanırım
Zeytin yağı
Aycicek
Zeytinyağı
Tereyağı vazgeçilmez
Tereyağı daha güzel
zeytinyağı
Daha çok tereyağı.
Zeytinyagi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?