Balık kızartırken mısır unu mu, buğday unu mu kullanıyorsunuz, püf noktalarınız var mı?

Hamsi Tava😋😋


Balık kızartmam o leş gibi 1 ay geçmeyen kokusuyla uğraşamam gider kızartanlardan satın alıp yerim canım isterse. Onunda hangi unla kızarttığı çok umrumda değil lezzetli olması yeterli benim için.
Kokusunu dert ediyosan yeme ozaman beyfendi balık yiyecek kokusunu dert ediyo
Hamsi ise mısır unu. istavrit için normal un yeter. Diğer balıkları kızartmam zaten
Tabiki mısır unu tercih ediyorum. 🙈🖤
Mısır unuyla...
Cevap
47Cevap
Mısır unu tercih ediyorum gadası
Mısır unu kullanıyorum. çünkü bugday unu yagın dibine çökerek yagı yakıyor.
Geçen sene 1 kg mısır unu aldım hala bitmedi, balık kızartmak bana göre değil. Fırın ve ızgara tercih ederim, kızaran yağ sağlıksız.
Fakat lezzetli😋😋
Kılçıklı yerim.
İyi kizarmiş ise geriye sadece kuyruğu kalır.
Kuyrukta güzel oluyor.😕
Yok kuyruk yemem
Bunu sen mi yaptın bebeğem.
Şöyle hamsi buğulama yapmayı öğrenemedim gitti 😏
Kizartma bu😊
10 numara eline sağlık. Canım çekti ya 😏 neyse afiyet olsun sana
Misir unu hatta koyde firinlanmis misirdan un yapiyoruz o daha guzel oluyor
Bugday unu hem goze hem damaga hitap etmiyor
hamsi de gessinlikle misir unu diger cesiylerde bugtay. ama ala balik ve balamut sadece yagta hicbirsey koyma
O an evde olanı. Balık sezonu açıldı. Havalarda biraz serinlesin bol bol yerim.
Kış gelse de bol bol Mısır ununa bulanmış hamsi yeseekkkk
İkisinin karışımı olması gerek, buğday unu yapıştırıcı özelliği için kullanılmalı
Balık ve mısır unu muhteşem ikili. Püf noktam yok :)
İkisini karıştırıyorum birde nane pulbiber tuz karıştırırum
Mısır unu daha çıtır yaptığı için Mısır unu kullanırım.
ince mısır unu kullanıyorum lakin unsuz olması ayrı bir tat veriyor
Mısır unu güzel olur ama fark etmez nasılsa her türlü lezzetli 😃
Mısır unu kullanıyoruz buğday unuyla arasında fark ne bilmiyorum farketmiyor
Mısır unu kullanıyorum.
Beyaz un ile tam kıtırrlık olmuyor.
Mısır unu kullanırım. Püf noktası nedir pek bilmem ☹️
Karadeniz insanı olarak söylüyorum Mısır unu olur buğday unu olmaz yakışmaz
Mısır ve buğday ununu karıştırıyorum. Çıtırlıkla yumuşaklık arasında daha güzel oluyor.
Balık mevsimini erken açmışsın:) evet balığın her türlüsünü çok severim
Misır unu daha çıtır yapıyor ve yapışmamasını sağlıyor
Mısır unu kullanıyorum beybisi.. püf noktam ise balığı 1 gece önceden veyahut 4-5 saat önce tuz karabiber karışımı sürüp dolapta bekletiyorum tuzunu içine çekiyor harika oluyor. Bir de bol yağda kızartmak değil de çift taraflı tavada altına ince tabaka halinde zeytinyağı koyup az yağda kapağı kapatarak pişiriyorum sonra balıkları çevirip pişiriyorum. Dışı çıtır içi yumuşacık harika oluyor
Balik konusunda karadeniz kulturune karsiyim. Zeytinyagli ve sarimsakli uygulamalarim var.
Balığına göre değişiyor , her ikisinide kullanıyoruz.
Her balıkta mısır unu kullanmıyorum. Hamside mısır unu başka balık türleri var onlarda normal un kullandığım oluyor
Mısır unundan vazgeçmiyorum. Çok daha lezzetli ve çıtır oluyor.
En güzel mısır unuyla olur
Tabiki mısır karadenizliler bilir bu işi
misir unu tartisilamaz
Mısır unu tercih ediyorum
Mısır unu. Yoksa buğday unuda kullanırız
Hiç balık kızartmadım
Mısır unu daha güzel oluyor.
lezzet için mısır unu tercih ediyorum
Mısır unu kullanıyoruz daha lezzetli oluyor
Balığa sadece mısır unu yakışıyor
unsuz kızarmıyor mu bu 😀
Mısır unu kullanıyorum..
Mısır unu daha lezzetli
Ikisi karışık
balığı kızartarak tüketmiyorum
Buğday unu kullanırız.
Evde balık kızartmıyorum
Annem mısır unu kullanıyor
Mısır unu ve bu balığa çok yakışıyor
Mısır unu kullanıyoruz
Mısır unu daha çok lezzetli oluyor
Bugday unu daha lezzetli oluyor.
Cevabi belli olan bir soru degilmi
Mısır unu
mısır unu
Mısır unu.
Mis ir u nu
Tabiki mısır unu.
Mısır unu
Hangisi varsa o unu kullanıyorum.
Mısır unu.
Mısır unu
Mısır unu
Mısır unu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?