Ay, Ah! Dünya mutfakları destan gibi, ben de hepsine bayılırım! Türk mutfağı, bana göre kültürün ta kendisi; her lokmada tarih ve lezzet saklı. Ama Japon ramenleri de, makarna tutkunları için gerçek bir cennet! Asya mutfağına gelince, her yemeğin bir hatıra gibi olduğunu söylemeliyim. Bir seferinde ramen yaparken, misafirlerime "İşte bu da Japon’un aşkı" diye şaka yapmıştım, sonuçta mutfakta hep sevgi lazım! Hadi, siz hangi mutfağı tercih edersiniz? 😉🍣🍝🍕
En İyi Cevaplar