Her koşulda yanında olduğum kız arkadaşım beni terk etti. Geri döner mi?

Merhaba arkadaşlar. Bir kızı çok sevdim çok gülüp eğlendiğimiz ve mutlu olduğumuza inandığım bir ilişkim vardı ama beni terk etti. İlişki içinde kıskançlık yaptığım dönemler oldu ama bu kıskançlık giyim kuşamıyla falan ilgili değildi. Mesela arkadaşları ile birlikteyken otostop çekerdi bazen ben bu durumdan rahatsız olduğumu dile getirirdim buna benzer kıskançlıklar olurdu. Kavganın diğer sebepleri ise ben ona mesaj atıp aradığımda bana çok geç dönüyordu ve ben ilgisiz davranma diye sitem ediyordum. O bana senin ilgi beklemen yüzünden hayatımı mahvedemem falan diyordu. Bunlar genel olarak ilişkide sorunlarımız. İlişkinin iyi tarafları ise ben her koşulda yanında oldum ve asla kafamı kaldırıp birilerinin yüzüne dahi bakmadım, onu kıskandıracak her hareketten uzak durdum ki mutlu olduğum ilişkimiz bozulmasın diye. Onun arkadaşları ona hep şunu derdi; Bu çocuk seni çok seviyor sana çok değer veriyor ne güzel bir sevenin var gibi cümleler kuruyordu. Neyse kız arkadaşım benden ilişkideyken birkaç kez benden ayrıldı ve ayrılırken hakaret edip beni engellerdi ama ben sevdiğim için gurur yapmaz gider durumu düzeltirdim. En son ayrılıkta bi bahane bulup ayrıldı ve yine hakaret edip her yerden engelledi ben sadece kırılan gururumla ağladım yine onu kırmadım. Bana dönmesini şu yüzden istiyorum bana haksız yere hakaret ettiği için pişman olduğunu görmek için. Başka bir derdim yok artık. Sizce dönme ihtimali var mı?

Her koşulda yanında olduğum kız arkadaşım beni terk etti. Geri döner mi?
Cevapla