İnsanlar arasında kilo satışı olsa çok güzel olmaz mıydı 😂?

Kilo alamayan ve veremeyen milyonlarca insan var.
Veremeyenler alamayanlara kilo ile kilo satsa nasıl olurdu acaba ekonomi canlanmaz mıydı 😂
Siz ne yapardınız alır mıydınız satar mıydınız?😂
İnsanlar arasında kilo satışı olsa çok güzel olmaz mıydı 😂?
İnsanlar arasında kilo satışı olsa çok güzel olmaz mıydı 😂?
Cevapla