Kesinlikle öndedir bana saçma geliyor ya illa yani birine sevgini göstermek için O kahveyi tuzlu içmek acılı içmek ne gerek var ki zaten ben o insanla evlenmeyi kabul ettiysem hayatımı birleştirmeyi kabul ettiysem ona değer verdim demektir hatta bir keresinde Konya'da damadın bir tanesi bu konuda zehirlenmişti ben içmem şahsen ve benim sevgimi kıytırık bir kahveyle ölçüyorsa hiç evlenmeyelim
ilk bana Nescafe yaptığında şeker yerine tuz atmış ama yanlışlıkla o günden ayrıldığımız zaman boyunca 7 yıl evli kaldık Nescafe'yi tuzlu içtim çok üzülmüştü üzülmesin diye Nescafe'yi tuzlu severim dedim
Kahveyi "normal" yapan insaana muhtacız yemin ederim ya😏 erkek olsam içine bulduğu her b. ku koyduğu kahveyi getirse sizde kalsın der çıkar giderim o kadınlla evlenilmez maks kapasite bellidir onun