buradaki amaç gelin tuzlu kahveyi damat a verdiğinde beni gerçekten değer veriyorum ya da ne kadar seviyor. damat da sevdiğini göstermek için tuzlu kahve bile içerim dermiş. bitirirse senin için herşeyi yaparım. elinden zehir olsa içerim misali. yok içmezse işte güzel bir tartışma bekliyor tarafları 😀
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Olmazsa olmaz nasıl olsun? Anlamsız âdetler işte. Bazı yöresel düğünlerde de böyle anlamsız işlerle karşılaşmak mümkün. Yapıp başına iş alanlar dahi olmuş, gazete haberlerine yansımış. Yine de herkes yapıyor biz de yapalım düşüncesiyle devam ediliyor. Aklı noksan ve cahil insanların işi.
Ben kahve içmiyorum çocukluğumdan beri çocuklar kahve içmez diye büyüttüler beni hatta ilk çayımı 15 yaşlarımda felan içmiştim ondan ötürü çay kahve alışkanlığım yok =P
En İyi Cevaplar