Yeme & İçme Her sabah bunu yersem yaza fit vücutla girer miyim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sade 1 bardak kefirin içine biraz fındık 1 yemek kasigi yulaf 1 küçük elma 1 tatlı kaşığı tarçın ve 1 tatlı kaşığı bal ekledim yaza kadar bunu yicem Her sabah bunu yersem yaza fit vücutla girer miyim? Cevapla Kaş Soruları Vücut Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı. Reis ben tavuk dürüm, kola, çikolata yiyerek 8 ayda 34 kg verdim. Böyle aç kalarak kilo vermek uzun ömürlü olmuyor. 0 6 Yorumla Akangözyaşı 1 yıl Bu nasıl mümkün olabilirr 😄 Yorumla Aristokratımsı 1 yıl @Akangözyaşı Sporla Yorumla Akangözyaşı 1 yıl Her gün mü Yorumla Aristokratımsı 1 yıl @Akangözyaşı 6 gün Yorumla Akangözyaşı 1 yıl Ben her gün yapayım Yorumla Aristokratımsı 1 yıl @Akangözyaşı Yap Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Bunu yicen de tabi yaza kadar proteinsizlikten ölmezsen 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Kefirde protein yok mu Yorumla SülfürükAsit 1 yıl Yeterli miktarda değil Yorumla
Brkdnn02 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Bu tarz karışımlar kilo verdirmiyor aksine besliyor haberin olsun 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Arada başka şeylerde ye kız bununla olmaz 0 0 Yorumla
Prestij_23 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 1 yıl İçinde şeker olan bir yemek seni zayıflatmaz.. Zayıflamak için önce insülin direncini kırman gerekir. 0 10 Yorumla Soran 1 yıl Seker nerde abi Yorumla Prestij_23 1 yıl Elma ve Bal :) Yorumla Soran 1 yıl Hahaha sen şaka yapıyor olmalısın Yorumla Prestij_23 1 yıl Balda ki şekeri küçümsüyorsun sanırım :) Yorumla Soran 1 yıl Bir tatlı kasigi lan olimpiyatlara hazırlanmiyorum bu kadar kasmama gerek yok bence Yorumla Prestij_23 1 yıl Valla benden demesi. İnsülin direnci öyle kolay kırılabilen bir şey değildir. Bazen Günler boyunca 1 damla şeker dahi tüketmemen gerekebilir. Yorumla Soran 1 yıl Aynen bu kadar kasalim donra atak geçirip meyve yerine gidip bir kalıp cikolata yiyelim çok mantıklı😂 Yorumla Soran 1 yıl Diyetin sürdürülebilir olmasi icin her seyden az miktarda tüketmek daha doğru bunu sen ölene kadar yapıcaksin ve nereye kadar tuketmiceksin seker? O yuzden denge denge denge Yorumla Prestij_23 1 yıl Evet Bu yolun sonu genelde pastanede ya da Markette bitiyor :) Yorumla Soran 1 yıl O yuzden kendini cok kasma abim patlarsin Yorumla
Sempatiik26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Spor olmazsa sarkık pis vücudun olur 1 0 Yorumla
Selinawoman Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 324 cevap paylaştı. Sporsuz yaptigin her sey bosa kürek 0 0 Yorumla
m ölümmeleği00 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. one kız keloglan dizsindeki zehir bardağı gibi 0 0 Yorumla
SuyaDüşenCemre Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 325 cevap paylaştı. Hastanelik olursun gıız 0 0 Yorumla
AkrepBurçADAM Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl ketojonık besle 0 5 Yorumla Soran 1 yıl Niye bu zayıflatmaz mi Yorumla AkrepBurçADAM 1 yıl hyr asla sut var Yorumla Soran 1 yıl Sut degil kefir Yorumla Soran 1 yıl Su bagirsaklari tikir tikir çalıştıran icecek Yorumla AkrepBurçADAM 1 yıl sut ve sut urunu yapma Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Reis ben tavuk dürüm, kola, çikolata yiyerek 8 ayda 34 kg verdim. Böyle aç kalarak kilo vermek uzun ömürlü olmuyor.
Bu nasıl mümkün olabilirr 😄
@Akangözyaşı Sporla
Her gün mü
@Akangözyaşı 6 gün
Ben her gün yapayım
@Akangözyaşı Yap
Bunu yicen de tabi yaza kadar proteinsizlikten ölmezsen
Kefirde protein yok mu
Yeterli miktarda değil
Bu tarz karışımlar kilo verdirmiyor aksine besliyor haberin olsun
Arada başka şeylerde ye kız bununla olmaz
İçinde şeker olan bir yemek seni zayıflatmaz.. Zayıflamak için önce insülin direncini kırman gerekir.
Seker nerde abi
Elma ve Bal :)
Hahaha sen şaka yapıyor olmalısın
Balda ki şekeri küçümsüyorsun sanırım :)
Bir tatlı kasigi lan olimpiyatlara hazırlanmiyorum bu kadar kasmama gerek yok bence
Valla benden demesi. İnsülin direnci öyle kolay kırılabilen bir şey değildir. Bazen Günler boyunca 1 damla şeker dahi tüketmemen gerekebilir.
Aynen bu kadar kasalim donra atak geçirip meyve yerine gidip bir kalıp cikolata yiyelim çok mantıklı😂
Diyetin sürdürülebilir olmasi icin her seyden az miktarda tüketmek daha doğru bunu sen ölene kadar yapıcaksin ve nereye kadar tuketmiceksin seker? O yuzden denge denge denge
Evet Bu yolun sonu genelde pastanede ya da Markette bitiyor :)
O yuzden kendini cok kasma abim patlarsin
Spor olmazsa sarkık pis vücudun olur
Sporsuz yaptigin her sey bosa kürek
one kız keloglan dizsindeki zehir bardağı gibi
Hastanelik olursun gıız
Boy kilo ne alemde Şu an
ketojonık besle
Niye bu zayıflatmaz mi
hyr asla sut var
Sut degil kefir
Su bagirsaklari tikir tikir çalıştıran icecek
sut ve sut urunu yapma
Atom
Yaza kalmaz ölürsün
1 saat te yürü
Yook