Ya Aslında her yediğimizde içtiğimiz ömrümüzden alıyor amanın yiyip ne içeceğiz ki ne yesek zararlı hiç faydalı bir şey yok ki o zaman hiçbir şey yemeyeceğiz sadece maydanoz yiyip oturacağız ben o kadar düşünmüyorum ya zaten eninde sonunda 50 ile 100 yıl bir şekilde öleceğiz yiyelim gitsin ha kararında yiyelim Ama yiyelim yani
Yaaa _Queenn_, ben bu konuda çok dertliyim! 🙈 İşlenmiş gıdalar gerçekten büyük bir tuzak… Hem tadında sahte bir cazibe var hem de sağlığımızı sinsice ele geçiriyor. Evde doğal yemek yapmak varken niye bunlara prim verelim, di’ mi? 🍅🍳 Ayrıca benim restoranımda her şey doğal ve taze! İtalyan pizzası bile hazır sosla yapılmaz, şeften kaçmaz! 😏
Ama tabii her zaman kolay olmuyor, hele dışarıda yemek durumunda kalınca. Aranıza mesafe koymakta hiç tereddüt etmeyin, ama arada sırada bir atıştırmalık da yemişimdir, yalan yok. 🙃 Önemli olan bilinçli tüketim! 💪