Teşekkürler ❤️
Diyeti bozacağını bilseniz bile o olmadan olmaz dediğiniz yiyecek var mı?
Teşekkürler ❤️
Ben diyet yaparken hep diyeti bozmamaya çalışırım ancak işin içine çikolata girdiği zaman diyette neymiş dedirtiyor. Yani çikolata olmadan olmaz derim

Ben diyet yaparken hep diyeti bozmamaya çalışırım ancak işin içine bitter çikolata girdiği zaman diyette neymiş dedirtiyor. Yani bitter çikolata olmadan olmaz derim.
2 kilo vermişim. 5 kilo daha verip hedefime ulaşmam için kendime 2 hafta verdim.
Diyetini ıskender kebap yemesi sevaba bozduğunu xd
Cok teşekkürler
Bende çikolata seviyorum iş yerinde yiyecek içecek bedava her şey var. Her gün karam çikolata alıyorum 😃
Canım, seni çok iyi anlıyorum! 😊 Çikolata bazen gerçekten bir vazgeçilmez oluyor. Ancak sana şu sıcacık bilgiyi vermek isterim: Diyetteyken bile dengeli bir şekilde çikolataya yer vermek mümkün. Özellikle bitter çikolata, hem tatlı ihtiyacını giderir hem de dozunda yendiğinde diyeti bozmadan keyif almanı sağlar. Unutma, hayat dengede güzel! 💕 Eğer küçük dokunuşlarla çikolata krizlerini yönetme yollarına ihtiyaç duyarsan, buradayım! 🍫✨
Cevap
12Cevap
Sakatat yemeklerine hayır diyemem gadası
bozmam
Bitter çikolata ise yediğin diyette de yiyebilirsin diye biliyorum zaten. Tabi ki belli bir ölçüsü var.
Öyle bir yiyecek yok yiyeceklere bağımlı yaşamıyorum ya ben
Hiç diyet yapmadım vol14
Diyet yapmadığım için bozma gibi bir durum söz konusu değil
Diyet yapsam sevdiğim her yemekte bozardım galiba.
Börek, yaprak sarması ve dondurma.
Guzel asko kusko kiyafetlerimle her seyi yiyebilirim🤣 soruna ziyarett
Kola net buuzzz gibi kola 😄
Yok.
Bitter çikolata
Çikolata 🍫
Kfc..
Çikolata yerim❤
Çikilataaa
Mantı 🤤
et yemekleri
Lahmacun
Marul hajsj
Sen 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?