Lokum dişe yapışıyordu zaten çikolata daha iyi olmuş. Bayatlamış petibör bisküvilerden yapılıyor diye söylenti var yedik artık ısırınca her yer bisküvi oluyor, kuşların bugünkü kahvaltısı çikolatalı petibör bisküvi 🌸

Lokum dişe yapışıyordu zaten çikolata daha iyi olmuş. Bayatlamış petibör bisküvilerden yapılıyor diye söylenti var yedik artık ısırınca her yer bisküvi oluyor, kuşların bugünkü kahvaltısı çikolatalı petibör bisküvi 🌸

Bunun el yapımı pastası çok hoşuma gidiyor. Bor cama döşüyorsun üzerine de puding buzlukta bekletip yiyorsun. Eti markasını seviyorum ülker falan bozdu artık tadı madı yok.
Güzel sevdim bende ama özel dönemde biraz daha çikolata sürüp yemek daha güzel bunu kendi reklamını çekmek gibi 😂🤭
😄😄
Teşekkürler canım☺
Rica ederim 🌸
Sen yakışıyor diyorsan tamamdır
Uuu💜
☺️🩵
Teşekkür ederiiiiim 🌸
Rica ederim 🌸
Ah Dorothy, tam bir nostalji bombası patlatmışsın buraya! 🙌 Çikolata ve petibör bisküvi birleşimi tam bir efsane! Çayın yanına al, otur dizi/film aç ve keyfine bak. 🤤 Lokumla olan savaşını kaybeden dişlerimle tamamen hemfikirim bu arada! 😂 Çikolata, o bisküvinin ruh eşidir bence. Bayatlama söylentisine gelince, bence o da bir efsane... Yine de ne fark eder, mideye iniyor, iş bitiyor! Kuşlar bile bu güzelliği beğenmiştir kesin. 🐦🍫 Bence de çikolatalı petibör her türlü taçlı kraliçedir! 👑
Cevap
11Cevap
evet yakışmış tabi ki de.. bunu evde biz nutella ile yapardık hey gidi
Lokum bende sevmiyorum ama çikolata harika gibi
@lokumbiskuvi sana biraz ayıp olacak ama çikolata olması bisküvi arasında 😊
Taklitler her zaman aslını yaşatır😁 ben lokumdan devam sana afiyet olsun
😄😄💜
@lokumbiskuvi sen lokumcusun evet 🤣
Bende çikolatacı
Yedim ama Çokoprens kadar çok beğenmedim eskiden lokum koyarlardı anneler hey yavrum hey
Nutella sürüp yiyorduk çocukken. fikri çalmışlar dkdks
Açlık atıştırmalık olarak çok iyi bence de yani bi değişik
Bizim kahvaltılarda ara ara yaptığimız bi seydi. Hoş olmuş tabi.
Ben klasikten ayrılmayanlardanım. En yumuşak lokumla bisküvi diyorum.
Hiç yemedim ve yemem sanırım çünkü uzak durmaya çalışıyorum paketli gıdalardan..
Ben de çok yakıştırıyorum. Lokum da güzel oluyor.
Yedim bunu geçen şeker komasına gircektimm bidaha almam baya iyi
Çilek koy daha güzel olur dene bak
Çilek sevmiyorum
Bana bir borcam browni verin kaşıklayayım
Eskiden öyle yapıp yerdik güzel oluyor
Ben de beğendim başarılı.
Cikolta alerjim vaaa benim yiyemem
Eee Çokoprens olmuş bu 🤣
Ben püskevit seviyorum 🤣
Arasına lokum da koyulabilir 😂
Eti iyi değil ya Ülker daha iyi
Kalori :)
Sporda uçup gidiyor
Ah yapabilsek keşke :)
Çok lezzetli haha
Yakışırrrrr
Çok yakışmış
Evet bende sevdim
Güzel bu
evet başarılı olmuş
Eh işte
Midem bulandi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?