Pilav veya çikolata yersen zayiflamazsin diyenler var inanıyor musunuz siz buna?

Daha önce 2 defa 10 kilo vermiş bir insan olarak söylüyorum " kontrollü olduğu sürece yediğiniz pizza bile size kilo yapmaz! " çevremde görüyorum ben fasulye bile yemiyor karbonhidrat var diye sadede otla besleniyorlar. Arkadaşlar, kilo vermenin tek yolu yesillikle beslenmek değildir. Ben haftada 2 defa çikolata yerim her gün pilav yerim. Buna rağmen zayıflıyorum. Sizi zayıflatan, yemedikleriniz değil, kalori açığı oluşturmanızdır. Günlük kalori hesabı yaparsanız, 1 öğünde pizza yiyerek bile zayiflayabilirsiniz. Kendinize gereksiz zulm yapmayın!

Pilav veya çikolata yersen zayiflamazsin diyenler var inanıyor musunuz siz buna?
Cevapla