Bayram ziyaretinde çok tatlı yemek mi yoksa bolca para toplamak mı?

Pazar sabahı herkes uyanıp en güzel kıyafetlerini giyerek anne, bana, abi, abla vs. el öpümü sonrası büyükler ziyaret edilir.

Şeker mi? Tatlı mı?
Şeker mi? Tatlı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Bu bayramın da buruk geçmesi şaka mı?
Bayram ziyaretinde çok tatlı yemek mi yoksa bolca para toplamak mı?
Cevapla