Bayram'da çok yiyenden misiniz yoksa "Hiç yemem" modunda mısınız?

Kurban Bayramınızı içten dileklerimle kutlarım 🍬🍭🥰

En çok yiyen tarafım, pişman olduğum zaman bırak oturuyorum 😂

Sarma baklava da muhteşem gözüküyor 😃
Sarma baklava da muhteşem gözüküyor 😃

#Brave

#Yeme&İçme

Güncellemeler
1 yıl
Bol gezmeli bir bayramınız olsun 💕🙏
Güncellemeler
1 yıl
🙏🙏
Bayram'da çok yiyenden misiniz yoksa "Hiç yemem" modunda mısınız?
Cevapla