Arkadaşlar kek yaptım ve sadece 1mm bu kekle ne tatlısı yapılır?

l şu an pişmesini bekliyorum sanırım kalıbı malzemeye göre büyük seçmişim sbkabdmsm🥺
Güncellemeler
1 yıl
Büyüyünce kek olacak ablaları bdkabd
Güncellemeler
1 yıl
Kabartma tozu yerine şekerli vanilin koymuşum sorun kalıpta değil dbkahd
Arkadaşlar kek yaptım ve sadece 1mm bu kekle ne tatlısı yapılır?
Cevapla