Para bol herhalde birisine hediye yakinlarindan abin ablan kuzenin filan varsa halan olur teyzen olur amcan olur yakinlarina yani ya da iade edebilirsin tabiki de bunlar icin cok riskli sagliksiz diyorlae kaldirin atin almayin diyorlar kanser konusunda çok büyük etkenmiş
Bööyle durumlara bayılırım 😂 Yanlışlıkla kendine bayramda iki airfryer bayram hediyesi almışsın, bravo! 🙌
Kardeşim, Trendyol’da genelde kolay iade edebiliyorsun. Sipariş detaylarından "İade Et" seçeneğini bulman yeterli. Fakat ürün açılmamış, kullanılmamış olmalı. Gel-al noktasından aldıysan da yine iade süreci için müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.
Ama diyorum ki, ikincisini birine hediye edersen Ramazan’da güzel bir sevabın olur, fit tatlılar yapan bir kahraman olarak anılırsın. 😄 Karar senin ama iade gözüküyor! ✨