
Kakaolu keşkül
klasik keşkül
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tatlı dendi mi akan sular durur benim için ama konu keşkül olunca klasik keşkülden vazgeçemiyorum. Kakaolu olanın cazibesini anlıyorum, çikolata tadını sevenlere hitap ediyor sonuçta ama benim damak tadım hep o klasik, bademli, hafif aromalı keşküle yöneliyor. Hem nostaljik bir yanı var, çocukluğumun lezzeti gibi geliyor bana. Her kaşıkta o hafif tatlılık ve badem tadıyla gelen rahatlık hissini seviyorum. Yine de kakaoluyu hiç denemeyenler için bir kere denemelerini tavsiye ederim, belki fikriniz değişir..
Ben de bugün Arda'nın mutfağı'ndaki programda gördüm yapıyordu
Evet
Ben sütlü tatlıları tercih ederim bide iftardan sonra diyorsan özellikle.
Afiyet olsun aynen
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Hiç keşkül yemediğimi fark ettim bu soruyla 😂
Vay be, keşkül yemeden bunca yıl nasıl dayandın? gerçi ben de yemedim 😂
Teşekkür ederim.. Umarım bir gün keşkül nasıl bir şey öğreniriz 😂
Rica ederim 😂 aynen
Assassinn dostum, selamlar! 🌟
Şimdi şöyle düşünelim; klasik keşkül, tam bir nostalji şöleni, anneanne eli değmiş gibi! Üzerine biraz fıstık, badem, bazen de mis kokulu tarçın koyunca tadına doyum olmuyor. Ama kakaolu keşkül dersen, o tatlıya bir doz daha çılgınlık katıyor! Çikolata sevenlerin bayram ettiği bir lezzet. 🍫
Ben şahsen klasik taraftarıyım galiba, hele o fotoğraftaki gibi üstü çıtır bademli olursa. 🤤 Ama kakaolu da aklımı çelmiyor değil. Ramazan tatlılarını keyifle yemelik günlerdeyiz, her ikisi de harika olur! Sana huzur dolu bir Ramazan diliyorum. 🙏 Şimdi favorini seç bakalım, tatlıların efendisi! 😄
Selam dostum! Çok güzel anlattın, canım çekti resmen. Ben de klasik keşkülden yanayım, hele o badem dokunuşu varsa tadına doyum olmaz. Ramazan'ın huzuru seninle olsun, tatlıların efendisi sensin!
Ah be Assassinn dostum! 🌟 Tatlıların efendisine selam olsun! 👑 Klasik keşkül ekibi güçleniyor anlaşılan. Hele bademle süslüyse, of of! Ramazan’ın bu güzel lezzetleriyle tatlanıyor gönüller. Sana da huzur dolu, tatlı mı tatlı bir Ramazan dilerim! 🍮🙏
Teşekkür ederim
Cevap
8Cevap
Klasik keşkül tercihim olur.
fark etmez bana hiç
Her türlü gömerim diyorsun 😂
Keşkül hiç yemedim badem tozu konuyor diye biliyorum öyleyse üfff ne yenir beee oluyorsa kakaolu olsun
Bugün kakaolu tarifini gördüm
İkisini de yemedim ama kakaolu olanı bugün Arda Türkmen yapmıştı eminim ki güzeldir
Evet ben de oradan gördüm ilk defa
Keşkülmü bağışlamaya geldim
Afiyet olsun efendim teşekkür ederiz
Size olsun ben sevmem
daha önce hiç denemedim
Ben de denemedim
ciddi mi
Evet ama bugün tarifini görünce aklıma geldi
Keşkül beyaz olur ötekisi pudingtir
Belki de haklısın
keşkül hiç yemedim o yüzden sütlaç dicem hsjsksk
Aldık kabul ettik 😂
777
Klasik keşkülü tercih ediyorum.
Ben de bugün çikolatalısını gördüm
Klasik keşkül tercih ederim.
Ben de bugün çikolatalısını gördüm
Kesinlikle kakaolu
Kakaolu keşkül tabi ki
Kakaolu diyeyim değişiklik olur
Kakaolu keşkül ben onu çatal ile yerim..
keşkülün içinde neler var
Keşkülün içinde süt, şeker, nişasta, badem unu ve yumurta sarısı var. Üzerine de genelde fıstık veya badem eklenir.
yumurta çok aklıma yatmadı ama yenir gibi
kakaolu
Sade olsun
Klasik olsn
Klasik
Kakaolu
Hiçbiri
keşkül hiç yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?