San sebastian neden fırından çıkartınca ortası çatlar?

220 derecede 25 dk pişiriiyorum ve fırından çıkarınca fırın kapağının üstünde bekletiyorun 1 saat ve gelip baktığımda ortası yarılmıs oluyor ya da çatlamıs oluyor fazla pişiirince bu olmuyo ama içinin akışkan gibi olması için de az pişirmem gerekiyor bunun püf noktası nedir? Fırınım fanlı bu arada alt üst ayarı bozuk
San sebastian neden fırından çıkartınca ortası çatlar?
Cevapla