Porselenlerin, fırınların ısıtıcı bölümlerinde ve mikrodalga fırınlarda ısıtılmalarında bir sakınca yoktur. ... Ancak dondurucudan çıkan porselenin, hemen fırına sokulması halinde, ani ısı değişikliği nedeni ile porselen kırılır.
Dogru hic temizlik yemek yapan eli degil di mi? Ama hakkımı yiyorsun bak buralara kadar geldim soru sormak icin :D Fırından cıkardıgımı direkt yemeyecegim nasıl 4 4 pişireyim. Olmadı gerisini fırına atmayacagim ya..
Tamam sütlaç kaseyi ısıtır zaten sıcak olduğu için soğuk su koy tepsiye yine aynı mantıkta üstünü kızart ama önceden çok ısınmış olmasın fırın ılık ayardayken koy birden ısı almasın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çatlar o kanka şu tarz bir şey kullan.
Var ama az. Alternatif bi sey bulmam lazım
Porselenlerin, fırınların ısıtıcı bölümlerinde ve mikrodalga fırınlarda ısıtılmalarında bir sakınca yoktur. ... Ancak dondurucudan çıkan porselenin, hemen fırına sokulması halinde, ani ısı değişikliği nedeni ile porselen kırılır.
Bu beyaz tabağım porselen, di mi
Evet o porselen
Baktım internette birçok yerde çatlamaz diyo sende bı araştır istersen kanka
Ben hic risk almayayim en iyisi.
Simdi catlar matlar fırını yolarım. Cok tesekkür ettim :*
Tamam, rica ederim 🤍
Eee neden borcamlar bu kadar pahali? bunlar yerini tutamiyor
Evet çatlar risk alma derim.
Selam :)
Çatlar.
Fırında ne yapmayı planlıyorsun bununla? Ne yiyeceğiz
sütlü aş :v
Ney ama sütlü ney karma karışık birşey yapmıyorsun heralde🤩 tatlımı ney bu?
sütlaç yahu sütlaç :D
Tarçında koyacak mısın sonra. Bak gerçekten yiyesim geldi. 2 tane dolaptan çıkmış soğuk şekilde servis edin bana.
yapabilsem... yapamıyorum.. KASE YOK!
Tencerede yap öylede yeriz.
tamam annemm
Çatlar
Catlar
Evet çatlar
Evet kırılır kanks
patlar
Ne patlamaz?
sanayi piresi
çiroz karı seni.
horoz
hıı
Kaç derecede?
Bilmem. 180 filan herhalde
Patlar, çömlek falan yok mu?
ya güvecim var ama azıcık.
Başka ne var aklına gelen :D Kaç tane yapacaksın :D Kesin kırk yılın başı mutfağa girdin onda da kase problem oldu :D
Ahahah anne?
Evet sahiden öyle. dd
ya 2 litre süt kullanacagim 4 tane kücük güvec yetmiyor. Kase bi bunlar var
2 Litre süt mü :D Mahalle boyu mu yapıyosun :D çift pişirme yapacaksın o zaman 4 bi 4 bi başka seçenek yoksa :D
Nasıl da biliyorum bak :D direkt ojelerden anladım :D
Dogru hic temizlik yemek yapan eli degil di mi? Ama hakkımı yiyorsun bak buralara kadar geldim soru sormak icin :D
Fırından cıkardıgımı direkt yemeyecegim nasıl 4 4 pişireyim. Olmadı gerisini fırına atmayacagim ya..
Hahahah beceremediğin için soruyorsun işte :D İlla fırında mı yapman gerekiyor peki :D
Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp... tamam ya tamam kıskanma.. tamam veririm tarif.
Önce tencere ardından fırına atılırsa daha lezzetli olur
Hahha tamam bekliyorum tarifi :D Dur bir arkadaşım var o sanırım çözüm üretebilir :D
@sanamısorcammm Tükendik var mı fikrin :D
Ayy aktiftir inş
Çok mu acil görür birazdan :D
Markete malzeme almaya gidiyorum.. bi yarım saate baslayacagım :')
Görür canım o zamana kadar :D
Kuzucum fırın tepsisine soğuk su koy yarıya kadar ve cam kase kullan onlar çatlamaz kırılmaz ama su koymak zorundasın yoksa patlar.
@sanamısorcammm güveçte yapınca da su koyuyorum.
bu beyaz kaseleri su koysam da kurtarmaz herhalde di mi?
Ne yapacaksın ki ona bağlı, pişmiş sıcak ürünü koyup 2 dk sonra önceden ısıtılmamış fırına atıp yavaş şekilde ısı almasını sağlarsan oda patlamaz.
@sanamısorcammm yan ayıptır söylemesi sütlac yapacagim. Öncr tencerede yapıp ardından fırına atıyorum. Güveç dışında bi şey kullanmadım daha önce
Tamam sütlaç kaseyi ısıtır zaten sıcak olduğu için soğuk su koy tepsiye yine aynı mantıkta üstünü kızart ama önceden çok ısınmış olmasın fırın ılık ayardayken koy birden ısı almasın
Tesekkür ederim kahramanlarim. dd Öyle yapacağım
Tarifi istiyorum :D
Ne demek kuzum afiyet olsun şimdiden
Ayy yoruldum ya.. birlikte olsun tesekkürler :)
Sen tarifi yapmazsın yaa :D yapmazsan upuzun sey yazdırma bana
Yaptın oldu mu?
Ben mi yapamam? Hahaha güldürme beni, mutfakta görmedin tabi hiç 🤣
Şu an güvecleri çıkardım fırına. Porselenleri attim inşallah çatlamaz :D
Hıı öyle diyorsun da bi alternatif bulamadın😒😒
Denildiği gibi yaptıysan çatlamaz bence,
Ayrıca iyi yemek tatlı yapmakla aletleri hakim olmak aynı şey mi süslü hanımefendi?😅
Ahaha doğru aynı sey degil kanıtı da benim. pp Of ya.. star ısıgım..
Umarım yakmazsın😅
yanmadi yanmadi, sağ ol:)
Özele taşının gençler bildirim geliyor :) öpüldünüz
Afiyet olsun verme tarifi de
Pardon 🙈 sustum
evet canım maalsef
Ne patlamaz peki?
Alimünyum kaselerim bitti
tepsi var mı?
nasıl tepsi.. var yani evet
fırında bişirebileceğin gibi varsa onda yapabilirsin
Çatlar
Paramparça olur