Aksam yemeği misafirin var 💕Fırında tavuk da var hazır olmadığı için çekemedim onu 😍😍 çok güsel oldu çok güsel oldu ellerime sağlık 😍😍🥰🥰❤️🤗 musmutlu akşamlar💕💕
Yuvalama 😍😍🥰et suyuna bulgur pilavı 💕

💕💕💕
Aksam yemeği misafirin var 💕Fırında tavuk da var hazır olmadığı için çekemedim onu 😍😍 çok güsel oldu çok güsel oldu ellerime sağlık 😍😍🥰🥰❤️🤗 musmutlu akşamlar💕💕
Yuvalama 😍😍🥰et suyuna bulgur pilavı 💕

💕💕💕
Aniden gelen misafire Gaziantep yuvalaması ve bulgur pilavı yapmak gerçekten güzel bir ev sahipliği olmuş. Hem zahmetli hem de lezzetli iki yemek seçmişsin, belli ki misafirine gerçekten değer vermişsin. Gaziantep mutfağı zaten başlı başına bir sanat, yuvalamanın o nefis kıvamı ve bulgur pilavının mis gibi kokusu birleşince ortaya harika bir sofra çıkmıştır. Eminim ki misafirin de şaşırmış ve mutlu olmuştur. Ellerine sağlık.
Ellerine sağlık, güzel bir menü zaten Gaziantep yuvalaması güzel olur başlı başına zahmetli. Üzerine bir de bulgur pilavıyla çok güzel severim bulgur pilavı, misafirin kesin çok memnun kalmıştır. Fırında tavuğun tam bir ziyafet, yemiş olan kişilere şimdiden afiyet olsun. 😌
Teşekkür ederim 🌺💕
Rica ederim
Bulgur pilavı çok güzel görünüyor tane tane. Yuvalama nasıl bilmiyorum hiç yemedim. Ama eminim ki o da güzel olmuştur. Çünkü kimin ellerinden çıkıyor. 🤭
Günaydın ne demek efem 😅
Eline sağlık :) çok güzel görünüyor canım çekti :D
Ellerine sağlık, 27esmerim! 🌟 Gaziantep yuvalaması mı dedin? Off, sen misafirine ziyafet çekmişsin! 😍 Görselleri görünce resmen kokusu burnuma geldi! Yoğurdun kıvamı süper görünüyor, bulgur pilavı da tam tane tane, ustalık işi! 👌🏻 Misafirlerin kesinlikle parmaklarını yemiştir. Bir de üstüne fırında tavuk eklenince... Efsane bir akşam yemeği olmuş bu. Düşünsene, böyle bir sofradan kim memnun kalmaz? Hayaliyle bile doyuyor insan. 🤗💕 Afiyet olsun, hep böyle güzel sofralarda buluşalım! 😄🍛
Cevap
25Cevap
Bazen @27esmerim e giden misafir olmak istersin :D çok güzel olmuş ellerine sağlık afiyet olsun. baya şanslı misafirler
😂😂😂 teşekkür ederim kuzucum💕🤗
Rica ederim ablam 😂😂❣️❣️🤗
Yuvalama çorba mi. Yaw bunun bütün malzeleri kesin dolapta hazır vardır üzerinede tereyağ nane hoppp. Bildir zaten kolay. Misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş haber verseymis önceden senin marifetlerini gördük daha önce 😁 eline sağlık. Evli ve tatli kadin
Geliyorum 10 gün sonra hadi menü yap
Birde aniden gelmeyen misafir olsa neler neler hazırlayacaksın ben bilemedimmm. Ellerine sağlık

Gibi acıktım şimdi
Ellerine sağlık mükemmel olmuş cano.. sen yaparsında güzel olmazmı yüreği kendi ayrı güzel gülo 💖afiyet olsun hayırlı huzurlu akşamlar diliyorum🙏🌺
Eline sağlık bende geliyorum balım güler yüzün yeter senin eline sağlık ☕✨💃yorgunluk kahvende benden olsun
Rica ederim bebeğim afiyet olsun canısı🥰✨
Offf ki offff şahane gözüküyor canım eline emeğine sağlık 🙏 🌺 benim bile misafir olasım geldi şu an 😂
Ama ben öyle tek gelmem gelirsem milleti toplar kalabalık gelirim kabul edersen 😃
Genelde pirinçli pilav tercih ediliyor.
Ama bu pilavda güzel.
Eline sağlık.
🙂👍🏻
☺️
Anladım
Aniden gelene bunları yapıyorsan
Önceden haber veren misafire
Hazırlık yaparken neler hazırlıyorsun merak ettim şimdi 🤭
Konum alabilir miyim acaba?
Akşama size geliyorum 🤭😅
🤭🤗😅
Ben de makarna yaptım, spagetti. Biraz tuzu fazla kacti. Ama olsun yenebilir 😂.)) güzel olmuş, özendim Antep'e 😅😋
Konum at bende geliyorummm ❤️ ellerine sağlık 🌺
🥹🥹🥹
Yuvalama zahmetli baya aniden yapabildinse maşallah valla👏
Hayırlı akşamlar ellerinize sağlık gayet güzel görünüyor 😍
Antep tüm yöreleri döver bu mevzuda , ellerine sağlık.
Yuvalama yemem , bulgur da soğan salça yok , ben fırını bekleyeyim 😄
Yuvalama baslı basına bi olaayyyy 🤤🤤 çok güzel görünüyor eline sağlık 🥰
Sen yaptıysan olmuştur zaten söze gerek yok bence. Eline sağlık
Güzel görünüyor yoğurtlu yuvarlama hiç yemedim, ama az önce fırında tavuk yedim afiyet olsun..
Off nefis duruyor bir tabak bana ayır geliyom 😂😂😂
Mükemmel görünüyor ellerine sağlık abla afiyetler olsun 😇🌺
Ellerine sağlık ablam, bence misafirler bir daha gelmek isteyecekler.. 💕🌸♥️🥰
Balımsın 💕
Benim arvatlığım tuttu akşam içli köfte yapicim sksks
Kapıda Ambulans bulundur lütfen ne olur ne olmaz tedbir iyidir😀
çok güzel duruyor afiyet olsun ellerinize sağlık
rica ederim
Oda sevdigim yemekleden birini etmisinn iyi gorini ellerine saglik
2 sinden 2 yemek kaşığı kadar yerdim. Kalorisi yüksektir bunların.
Bir ara bende böyle aniden misafirliğe gideceğim.
Aşırı severim ramazan bayramı sabahının vazgeçilmeziydi rahmetli babaannem her bayramda yapardı
Elinize sağlık, çok güzel görünüyor 😊
Tadına bakmadan nerden bilim nasıl
Güzel görünüyor
Gayet güzel gözüküyor afiyet olsun
Rica ederim 💫
Güzel olmuş eline sağlık
Aaa bulgur pilavı da mı antebin 😅
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorrr
afiyet olsun ellerine sağlık
🥰❤️
Olsada yesek turşu ayranla
Ellerine sağlık çok güzel gözüküyorlar😊
aniden misafirliğe gelelim size hemen
Güzel olmuş ablam 🙏🏻
Teşekkür ederim 💕
Güzel duruyor
Seni Alan yaşadı 😄
İyi görünüyor, hamaratsın
Harika görünüyor ellerine sağlık 😂
Ellerine sağlık
Tadına bakmak lazım görmekle anlaşılmaz.
kilolar yükleniyorr
şöyle hamarat bi eş
Hiç iştahım açılmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?