Çelik tencere 1.5 su bardağı toz şeker ilave edip eriyene kadar sıvı hale gelene kadar karıstiyoruz erdikten sonra 1 su b kaynar su ilavedip tekrar karıstiyor uz ayrı bardak su nişastayı çözüp üzerine ilave edip katılaşana kadar pisirip jel haline gelene kadar pişir soğuma bırak sonra kremsantinin üzerine dök
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
En sevdiğim tatlı sayılır
Ama haksızlık bu yaa 🤦♂️ ellerine sağlık birde onu buzdolabına koyup hafif soğuk soğuk olucak birde yanımda olucakti 😁
Çok güzel görünüyor, elinize sağlık. Ama traliçe değil, trileçe diye yazılır. Doğrusunu yazmak istedim ☾
Bunu hazırlamayan kendine kız demesin ghasfgjhksaghjgfhasjlas
Şaka bir yana keşke bize de yapan olsa
Bende isterimmm bayılıyorum bu tatlıya eline sağlık
Teşekkürler
Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Yiyenlere afiyet bal şeker olsun.
Teşekkür ederim
Nefisyemektariflerinden ekran görüntüsü çekince sen mi yapmış oluyorsun ki :) trileçe ayrıca. Yuvarlak değil kare borcamda daha şık duruyor.
Hahahah niye böyle bi yalan yapmış ki
Traliçe ne ya? Yok kraliçe hahahaha. :D Trileçe olmasın?
Ne fark eder
Çok fark eder.
Haaa 😂
Köşedeki siteyi görmedik sanki :D Daha tatlının adını yazamamış :D
Ellerinizi Sağlık Pınar hanımcıgım bayılırım triliçeye
Görüntü trileçe yan sanayi tadı güzeldir eminim 😌😚
Sessizce sol üst köşeye bakın🤫🤭😂 çok (nefis bir şey olmuş skshdjhd kim yaptıysa eline sağlık 😌🙃
Eline sağlık, gayet güzel gözüküyor. Sana afiyet olsun.
Ellerinize sağlık. 50 yorum yapılmış bize kalmamıştırondan :)
Yalnız fotorafı aldığın yerin etiketi ortada keşke onu da düşünseydin
Güzel eline sağlık ama traliçe değil trileçe doğrusu 😁
Siz ne kadar değişiksiniz fake foto olduğunu anlarımda fake yemek ne ya xşwödşsösisşşs
Gercigini yaparim merak etme
Diş fırçası ile mi çektin
Sosunu nasıl hazırlıyorsunuz?
Çelik tencere 1.5 su bardağı toz şeker ilave edip eriyene kadar sıvı hale gelene kadar karıstiyoruz erdikten sonra 1 su b kaynar su ilavedip tekrar karıstiyor uz ayrı bardak su nişastayı çözüp üzerine ilave edip katılaşana kadar pisirip jel haline gelene kadar pişir soğuma bırak sonra kremsantinin üzerine dök
Güzel görünüyor ellerine sağlık
Teşekkürler
Rica ederim
Nefis yemek tarifleri shjskd
Bunu sen yapmamışsınki kopyala yapıştır bu
WĞDÖĞWÇDĞWÖDĞEÇDŞEŞDŞEĞDŞWĞDÖDKMCDKC
Haksız mıyım ama
Nefis yemek tariflerinden almış işte dayı haklısın
Ellerine sağlık çok güzel kardeşim
Kraliçedir o. Traliçe olsa duramazsın
Hafif tuzlu sbskkabsks
Enfes de nefis yemek tarifleri diyor😅
yengemde güzel yapar ben çok severim
Şeytan ayrıntıda gizlidir. Nefis traliçe
baQiiiiiiim
hoj durirr hah
Ellerine sağlık canım
gönder gönder 🥰💯🕌📿🗑️
Afiyet olsun.. Gozel olmuş 😃
10 numara 5 yıldız bir görüntü
Çok güzel görünüyor afiyet olsun.
kendi elerinle harika
Seni alan yaşadı afiyet olsun
Tarzım değil eline sağlık
Fake tatlı fotosu şsöwidçisçdieçfç
Harikasın 😍
Teşekkürler
Trileçe.
Nefis görünüyor 🙂
Elline sağlık harika duruyor
eline sağlık
Emeğinize sağlık
Tadına bakmadan anlamam
Afiyet olsun
Afiyet olsun
Adın nefis mi
Abla bari ss aldığını belli etmeseydin
Eline sağlık
Güzel
Afiyet olsun
Güzel
Afiyet olsun
Kraliçe gibi olmuş
traliçe
Eline sağlık
Güzel
çok güzel olmuş ellerine sağlık
Off yaa en sevdiğim