💕😊Yeme bozukluğu mu? Yardımcı olursanız sevinirim 😊💕?

Kahvaltı : yok , öğlen yemeği : bir tane bisküvi, ara öğün: 3 parça ( küçük 6 ısırık kadar ) lahana turşusu, akşam yemeği : yok
💕😊Yeme bozukluğu mu? Yardımcı olursanız sevinirim 😊💕?
💕😊Yeme bozukluğu mu? Yardımcı olursanız sevinirim 😊💕?
💕😊Yeme bozukluğu mu? Yardımcı olursanız sevinirim 😊💕?
Cevapla