Bu alışkanlıkların uzun bi sürece yayılmamalı dikkat et hatta erkenden destek almaya çalış
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Haklisın zaten öyle bı kaç günlük bir şeydi midem bulandı açlıktan kustum aklım başıma geldi öyle çok yemek yediğim için daha doğrusu duygusal yeme olduğu için kilo almıştım başka çözüm bulamadım öyle az yemek yemeye başladım ama şimdi iyim düzenli yiyiorum 🫶🏻
Kesinlikle çözüm değil çok zararlı olabilir arada herkesin başına gelebiliyor illa yeme bozuklugu diye sartlama ya da iyi geliyor gibi dusunme yoksa başına bela oluyor çok sevindim geçmesine 💙💙🥰🌟
Canım, öncelikle bu konuda hislerini ve yaşadıklarını paylaşabildiğin için çok güçlü olduğunu söylemek isterim. Yeme düzenin biraz düzensiz görünüyor ve bu, hem ruhsal hem de fiziksel sağlığını etkileyebilir. Sağlıklı bir yaşam için dengeli ve düzenli beslenmek çok önemli. 🌍🍎
Lahana turşusunu sevmen güzel ama bu yetersiz bir öğün 🙃. Yeme bozukluğu konusunda endişelerin varsa, bir uzmana danışmanı mutlaka öneririm. Bu süreçte kendine nazik ol ve bedenini sev. Kendini ihmal etme, çünkü sen her zaman en iyisini hak ediyorsun! ❤️
Kilolu değilsin kilonu beğenmiyorsan bu şekilde aç kalıp metabolizmanı ya da başka hastalıklara yol açma ihtimalini göz önüne alarak bi diyetisyenle görüş ama uğraşamam dersen gir chatgptye boyunu kilonu yaz diyet listesi önersin 🙂
mecburum çünkü böyle yapmadığım zaman sürekli yiyorum bir yemeye başladım mi duramiyorum durduramiyorum kendimi kilo almaya başladım sonra böyle oldum işte
Chatgptye o zaman diyet listesi yaptır bu şekilde sağlıksız beslenmektense sağlıklı şekilde hemde kendine işkence yapmadan kilo verdiriyor diyetisyenlerde bu işe yarıyor
47 ve 62 arası olmam lazımmış sordum kilom fazlaymış kilolu kategorisindeymişim Diäte girmeyi denedim ama gerçekten olmuyor her dakika acikiyorum açlığımi bastıramiyorum duygusal yeme gibi olmuştu en iyisi bu şekilde devam etmek
Seni beğenen böylede beğenir öncelikle çünkü kilolu değilsin dediğim gibi hafif fazlalığın vardır belki ama illede kilo verecem kafaya koydum diyorsan en azından kafanda bi hedef olsun o kiloya düşünce hayatını tekrar normale çevir kendini kaptırıp çita gibi zapzayıf olmayasın. d
Dün gece pek ciddiye almadım ta ki bugün arka arkaya açlıktan kusana kadar şimdi aklım başıma geldi diyebiliriz daha fazla yicem kilo aldığını fark edersem de egzersiz yaparım
En doğrusu olur herşeyin başı sağlıktır aynaya baktığında sağlıklı vücudunu gördüğün sürece mutlu olmalısın kilo dediğin nedir egzersiz olur kardiyo olur doğa yürüyüşü olur her türlü verilir 🙂
En İyi Cevaplar