Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.
Pizza kenarlarını yer misiniz, yoksa bırakanlardan mısınız?
Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.

Pizzadan pizzaya değişiyor. Kaliteli sağlam bi mekansa kenar orta her yeri silip süpürülür. mesela İstanbul'daki pizza krema öyle bir yer. Diğer türlüsü yenmez
Sen de haklısın Mesela kenarları peynirli falan oluyor
Yemediğim zamanlar oluyor. Fakat çoğu zAman pizzayı kenarlarıyla beraber yerim.
Ben de çok severim abla
Canım pizza çekti 😋, yerim ama pek sevmiyorum önceliğim iç kısmı 🤤
Anladım 😌
Teşekkür ederimm 💙
Rica ediyorum
Ahh pizzanın kenarları mı? Tabii ki yerim! Hele ki çıtır çıtırsa, yanında bir de sos varsa... O kenarlar asla kurtulamaz benden. 😄 Hatta bazı restoranlarda pizza kenarını özel olarak dolgulu yapanlar var, bayılıyorum! Peynirli, sarımsaklı ya da baharatlı… Aman diyeyim, sakın bırakma o kenarları. Çünkü o kenarlar pizzanın son tadı, finali resmen. 🎉
Bir gün İzmir’e yolun düşerse restoranıma gel, sana kenarları da efsane olan bir pizza yaparım, garantisi benden! 🍕 😍
Bende yiyorum
Cevap
16Cevap
Çok kalın ve sert değilse hamuru yerim.
Ben de severim
Evet çok severimmm pizza kenarlarını yerim, çünkü her lokmanın tadını sonuna kadar çıkarmak önemli. Her parça ayrı bir lezzet sunuyor.
Afiyet olsun
O kadar para veriyorum bir de bırakayım mı? 😂
Pizza restoranım var eğer kenar yenilmiyorsa Pizza güzel değildir müşteri beğenmemiştir. Nokta
Önemli yani anladım
Bırakanlardan değilim, tümüyle yerim..
Kesinlikle ben de
⭐⭐
Aslında en lezzetli yeri ora
Katılıyorum sana
Ben yerim ve görünce canım çekti
Yersin umarım
Özellikle köşeleri yemeyi tercih ederim
Bende
Yemiyorum genelde kuşlara yemek oluyorlar.
O daha güzel
:D 💫
💫
Hepsiniiiii yerim
Yavaş l boğazında kalmasın
En sevdiğim yer orası
Çayla birlikte güzel gidiyor Ben de severim haklısın
Yiyorum genelde. Çok sert ya yanık değilse.
Ben de severim
Yerim orası da nimet. Ziyan etmem
Kesinlikle doğru söylüyorsun ben de yerim
Yemem yanımdakine veririrm😆
Fedakâr kız
Yoo ben yerim zaten hazır değil kendim yaparım 🤩
Ellerine sağlık 🤩
Yerim hepsini ayırmam.
Bende
Açlık durumuma bağlı ya
Anladım
birakirim kahvaltida yumurtaya banarim
En sona bırakır, Nutella sürer yerim
Tümüyle yerim israf yok
Söylüyorsun o kadar para veriyoruz
Sevmem kenarları ☹️
Olsun
Genellikle yemem
Bazı zamanlar ben de yemiyorum
Yerimm
Ben de severim
Yerim ya komple
Afiyet olsun
Komple götürürüm
Afiyet olsun
Yerim
Afiyet olsun
Yerim kıtır kıtır yerim
Afiyet olsun
Severim
Bende seviyorum
Evet güzeldir
Yemem
Anladım
Acsam yerim yoksa yemem
Anladım
Yemem bırakırım
Tabii ki o da bir noktada tercih meselesi
Nimet
Yerim
Pissa kenayını çoook çeveyim 💖🦄🦋✨🍕
evet yerim
Yanmışsa yemem
Açsam hiç acımam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?