Evde yaptığımız poğaçalar neden fırınlardaki kadar guzel olmuyo?

Yani o kadar tarif denedim hiçbirisi pastane veya firinlardaki pogaca kadar guzel olmadi acaba yağını mı fazlalastirmak lazim anlamadım tarifi bilen varsa yazsin lutfen
Evde yaptığımız poğaçalar neden fırınlardaki kadar guzel olmuyo?
Evde yaptığımız poğaçalar neden fırınlardaki kadar guzel olmuyo?
Cevapla