Sebzeler çiğ daha lezzetliyken niye pişirip yeniyorlar?

Mesela Ispanak , Kabak çiğken çok lezzetli.. Pişince tadları değişiyor
Sebzeler çiğ daha lezzetliyken niye pişirip yeniyorlar?
Cevapla