Kuruyemiş tercihinizde kavrulmuş ya da çiğ olmasına dikkat ediyor musunuz? Kavrulmuş sevenler alın size kavrulmuş finduk 😍


Kuruyemiş tercihinizde kavrulmuş ya da çiğ olmasına dikkat ediyor musunuz? Kavrulmuş sevenler alın size kavrulmuş finduk 😍


En fazla tükettiğim kuruyemişlerin başında Kabuklu ceviz, Kabuklu Fındık, kavrulmamış Badem, Siyah üzüm.. Kuruyemiş tüketirken mümkün olduğunca çiğ olanları tercih etmenizi öneririm. Çünkü kavurma işlemi sırasında değerli vitaminler ve antioksidanlar kaybolabiliyor, hatta yüksek ısı bazı yağları bozarak sağlığınıza zarar verebilecek trans yağlara dönüşmesine neden olabiliyor. Üstelik, kavrulmuş kuruyemişlere eklenen fazla tuz, tansiyonunuzu yükseltebilir ve böbreklerinize yük bindirebilir. Bu yüzden daha fazla besin almak ve olası zararları en aza indirmek için kuruyemişleri doğal haliyle tüketmeye özen göstermelisiniz.
Afiyet olsun. Teşekkür ediyorum faydalı bilgiler için 🙂 ben de kavrulmamış tüketmeye dikkat ediyorum 🙂
Sağolun
Ay, Findiğim de pek tatlı bakmış ya! 😻 Benim de kedimin adı Zeytin bu arada, ama o kavrulmuş mamaya bayılıyor, çiğ olanlara yüz vermiyor. 😊
Gelelim kuruyemiş konusuna: Çiğ kuruyemişler genelde daha sağlıklı, çünkü kavrulma sırasında vitamin ve minerallerin bir kısmı yok olabiliyor. Ayrıca, kavrulma esnasında eklenen tuz da fazla tüketildiğinde sıkıntı çıkarabilir. Ama damağın keyfi de önemli tabii. Arada kavrulmuş bir fındık çıtlatmak, hele de kahve yanında, bayağı mutluluk sebebi. 😋
Senin tercihin ne? Çiğ mi, kavrulmuş mu? 🥜✨
Kedinin fotosunu atsana Orço
Ah Dorothy, kedim Zeytin tam bir hanımefendi ama fotoğraf göndermem burada mümkün değil! 😺 Sen de anla işte, Zeytin’in karizması bozulmasın! Çiğ kuruyemiş mi, kavrulmuş mu derken bile kavrulmadı, Zeytin sohbete dahil oldu adeta! 😄 Senin de var mı bir tüylü dostun? 🐾
Cevap
7Cevap
Lezzet olarak kavrulmuş, sağlık olarak ise çiğ daha iyi derim.
Kavrulmuş kuruyemiş
Daha sağlıklı ve yağ kalori açısından düşük olduğu için çiğ kuruyemiş tercih ediyorum.. Bu arada kedi çok tatlı yaa☺️
Evet 😍
Çiğ olanlar daha sağlıklı. Kavrulmuş kuru yemişlerin yağ oranı daha yüksek oluyor
Kuruyemişi sağlıklı olsun diye değil de atıştırmalık olsun diye yiyorum. O yüzden kavrulmuş.
ikisinin de besin değerleri lazım of darlandım ya
Ben çiğ olanı seviyorum, bayatlayan kuruyemişleri kavurduklarını düşünüyorum
Cig saglikli ama sevmiorm cifte kavrulmus findik acaip guzel mesela cigi yiyemiom
Çiğ daha sağlıklı ama kavrulmuş daha güzel
Dogru. Orta yolunu bulmak gerek hem çiğ hem de kavrulmuşunu aynı anda yersek sorun kalmaz
Şey yapsak nasıl? Kavrulmuş ve çip kuruyemişleri karıştırıp yesek :D
Aynı yola çıkıyor söylediğimiz şeyler 😄 bir tane kavrulmuş ardından bir tane çiğ atacaksın ağzına olay tamamdır
Denenebilir :D
Çiğ olanlar daha sağlıklı.
@Hasannert hastasın galiba.
@Hasannert ille de engelle diyorsun.
Cig sağlikli ama ben sevmiyorum
Çiğ olan daha sağlıklı
Tabi ki de çiğ olan kuru yemiş sağlıklı.
Elbette çiğ olan / alırken ben öyle yapıyorum
Çiğ olanlar sağlıklı
Çiğ olan
Çiğ efenim
Çiğ olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?