Diyetisyen, "Bubble Tea, özellikle Z kuşağını zehirlemek için üretildi" demiş. Bubble Tea sever misiniz?

Ben bir kere denemiştim bir daha da hiç içmedim.. tadı çok kötü. Diyetisyen Ersin Özdemir, Evrim Akın'ın youtube kanalında çok riskli bu içecekler, resmen plastik yiyorsunuz demiş. Siz hiç Bubble Tea içtiniz mi, sever misiniz?

View this post on Instagram

Diyetisyen, "Bubble Tea, özellikle Z kuşağını zehirlemek için üretildi" demiş. Bubble Tea sever misiniz?
Cevapla