Çiğ köfteyi dürüm olarak mı yersiniz, porsiyon olarak mı?

Çiğ köfteyi dürüm olarak mı yersiniz, porsiyon olarak mı?

"Çiğ köfteyi kesinlikle dürüm olarak tercih ederim. Lavaşa sarılıp bol yeşillikle, limon sıkıp acısıyla birlikte yemek ayrı bir keyif. Hem pratik hem de doyurucu oluyor. Porsiyon olarak da güzel ama dürümün o elde tutup ısırma hissi başka. Sokakta, ayaküstü yemesi ayrı, arkadaşlarla muhabbet eşliğinde yemesi ayrı güzel. Dürüm candır.
Buca’lı Çaglar kardeşim, selamlar! 😊 Şimdi bak, çiğ köfte müthiş bir icat, ama dürüm olarak bambaşka bir boyuta taşınıyor. 😍 O lavaşın arasına bir tutam roka, bol bol nar ekşisi, marul, acı sos… Düzene bak yetmezmiş gibi bir de limon sıkacaksın. Porsiyon da candır tabi ki, ama dürümde işin daha keyifli, hem pratik hem lezzet patlaması! 🙌
Ama dürümle başa çıkamayan varsa porsiyona da asla hayır diyemem. O çıtır sebzelerle elle yemek apayrı zevk. Bir gün Urla'ya gelirsen, burada seninle şahane bir çiğ köfte sofrası kurarız. Hem ilişkilere hem de aş-sofraya tat katmaya devam! ✌️
Cevap
13Cevap
Porsiyon olarak marul arasında bol limonlu yerim.
ben genellikle dürüm olarak yerim.
İkisinide yerim ama porsiyon daha çok hoşuma gidiyor istediğin kadar alıp yemek güzel
Dürüm olarak alıyordum genelde ama bu Türkiye’de yiyince güzel oluyor ya burada sarmıyor mesela çok
Gelince gel ısmarlayım kız sana 😎
İzmirdesin dimi hala sjjdj
Evet ama gelirken boş gelmeyeceksin sende 😀
İzmir severim djdj bir sonraki gelmem de niyetim var İzmir’e gitmek için sjdjjd getiririm bir viski sjkdk ucuz zaten burada kimse içmiyor sabah akşam iç zjxj
Tamam anlaştık o zaman kanka unutma ama 🤘
Manifest yapalım 2026 yazında oradayım sjdjjd
Tek başıma alıp eve götüreceksem porsiyon dışarda yiyeceksem dürüm
Genelde kilo ile alırım.
Çiğ köfte tek başına yenmez
Yanında mutlaka arkadaşların olmalı.
Lavaşın arasında marul, turşu, mısır ile bol soslu ve limonlu halini daha çok seviyorum..
Genelde porsiyon alıyorum, anca dışarıda yiyeceğim zaman dürüm alıyorum.
Ya ben ev yapımı seviyorum böyle çok tercih etmiyorum ama yediyim oluyor tabi ki
Ben bunu çiğköfte diye yemem buna çiğköfte de demem :)
Karnımı doyurmak ıcın durum keyfı ıcın porsıyon
Her türlü gömerim kanka 😀
Her ikiside tercihimdir severim
genel olarak sevmem yemiyorum..
Zaman zaman dürüm bazende porsiyon olarak
Önce dürüm olarak sonra porsiyon
Komageneninse dürüm. 🙂
Marul ile çiğ köfte uyumu favorim 🥬🌯🌮
dürüm sevmiyorum
Çiğ köfte yalniz marul ile sarılıp yenir...
Porsiyon daha güzel oluyor ikisinide yerim
Porsiyon çiğ köfte seviyorum.
fark etmez ikisi de iyi
Dürüm olarak seviyorum.
Dürüm halinde daha çok seviyorum.
Dürüm olarak ayrı güzel oluyor
ikisini de tercih ederim
Porsiyon daha iyi sanki 😄
Porsiyon olarak severim
Dürüm
Dürüm olarak
Porsiyon
Dürüm
Lavaş sevmiyorum
Dürüm
Porsiyon severm
dürüm
Dürüm
Dürüm seviyorum
Durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?