Porsiyon marullaa😋
Porsiyon Çiğ Köfte
Çiğ Köfte Dürüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Porsiyon marullaa😋
Gerçek çiğkofte etli ve porsiyon olur. Hazır satılanlar kısır bozması 🥺
Porsiyon diyorum
Onu yapan birisi olması lazım 🙄
Doğru. Çiğkofteci arkadas var ona yaptırıyoruz arkadaşlarla ya da dürümcü arkadas var o’na.
O konuda şanslıyız :)
Ne güzel şanslısınız bizim arkadaşlar yapcam diyip yapmayanlardan 😅
İdeal arkadas nedir , ideal arkadas budur 😂
Yapacam der yapmaz , buluşalım der buluşmaz kral 😂
İşte gerçek dostluk 😂
Porsiyonla çıkıyor durum sansürlüyor biraz
Sansüree haaaayırr jsjjs
Cevap
21Cevap
Porsiyon Çiğ Köfte
Dürümle sevmiyorum ben, marul ile seviyorum.. Dürümle tadını çok alamıyorum..
Ben de..
İki türlü de yerim benim için farketmez her türlü güzel ve lezzetli oluyor.
Evet her türlü güzell 🤩
Dürüm olsun lütfen 😀Ya da marula dürum yapılsın o da olur bak 😀 Doritoslu çiğ köfteyi merak ettim 🤔
Marulla dürüm yapmışlığım var sen de yapabilirsin 😅
Olur yutkundum valla 😃Peki cipsli denedin mi hiç
O cipsliyi arkadaşımla denedik biz sonra reklamlarda gördük 😅
Biri sizi izlemiş sdjgf 😃
Galiba izlemişler ajjskd
Herşeyin bir kültürü var. Marula koyacaksın bol limon sıkacaksın sonra lapur lupur yiyeceksin 😂
Çiğ köfte kültürü budur 👍🏻👏🏻👏🏻😅
durumle tadi daha guzel oluyor aksini iddia eden zevksizdir
Ben marulla seviyorumm 🙄
nasi ya nasi
Çiğ köfteyi marulun arasına koyup üzerine limon sıkıp yiyorumm
Ağzım her şekilde sulanıyo her şekil benim olsun yeto🤌💅🏻
porsiyonla çıkar kültürü de budur ama ben dürümü tercih ediyorum
Cevizli olacak porsiyon da olacak yanında biraz da ekmek marulla sevmiyorum ben
Porsiyonla çıkar dürümde çiğ köfte yok koklatıyorlar resmen
Porsiyon la yiyeceksin atacaksın ağzına lüpür lüpür
İkisinin de zevki ve tadı ayrı. İkisini de seviyorum
Üzerindeki o turşu biberleri hariç hiç fark etmez her türlü yerim.
Fark etmiyor benim için.. Porsiyon da olsa, ekmeğe sarmalayıp yiyorum..
Porsiyonla tadı çıkıyor
Dürüm şeklinde en güzeli.
Porsiyon daha hesaplı ve çok geldiği için favori ve istersen kendiniz de dürüm yapabiliyorsun 1 taşla iki kuş;)
Marulla yemek daha hoş
İşte gerçek taraftar 😅
Ekmekle yiyorum..
Ev yapımı ise marulla daha iyi gider.
Çiğ köfte yemenin tadı elle çıkar 😅
Porsiyon tercih ediyorum
Be dürümü daha çok seviyorum
Dümle de güzel gider tabakta da
İki şekilde yerim ama dürüm en güzeli bence
offf aga doritoslu misirli tursulu of offf
Porsiyon ve marul ile
Ben çatalla yiyorm
🍴bıçakta verelim afiyet olsun 😃
Ver ver ben kraliyet ailesndem geliyorm elitlik sart
Dürüm bence 😋.
Porsiyonla cikar
Sevemedim hiç
Dürümden aldığım lezzeti porsiyondan alamıyorum
Çiğ köfte dürüm 💮
Porsiyon
elle yenende cıkar
Dürüm hiç sevmiyorum
Dürümle
Porsiyon ile.
Porsiyonla
Porsiyon 😋
İki şekilde de yerim
Fark etmez
Dürüm yaparak yerim
Dürüm ile
Durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar