Bence haşlama olur kızartma diyen at ağızlıdır 🙃
#kabasakal
Haşlama
Kızartma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence haşlama olur kızartma diyen at ağızlıdır 🙃
#kabasakal
İçli köfte benim için haşlanmış olmalı. O kadar çok seviyorum ki. Bazen yoğurt ile bazen üzerine hafif yağ gezdiriyorum çok güzel oluyor. Kızarmış içli köfte yiyemiyorum bana ağır geliyor.
Teşekkürler çok ❄️
Cevap
6Cevap
Hem sor hem fikrini belirteceklere at ağızlı de
At ağızlı kötü bir şey mi ki 🙄
Fena yakalanmıssın 🤣🤣
İçli köftenin lezzetlisi, kızartma ile olur
İki halini de sevmiyorum en güzeli mercimek köftesi
O ne be 🙄 şekersiz çay gibi
😀 slogan hazirlarim
Mer ci mek köf te köf te dir... iç li köf te i şi ne bak sın jsjsjs
🤣 mercimek dile gelse o bile köfte olmadığını söyler 🙃
😒mercimek köfte güzeldir, şahanedir fakir yemeğidir laf ettirmem... jjjjsjs
Heee susayım ben 🙄
Sadece içli köftenin değil herseyin kızartması güzel
Aaa tanidik geldi bu 😃
Evet 🙃
Buradayım sen görmemişsin 🤦🏻♂️
kızartma tipi bile daha hoş
Tipine ne bakıyorsun 🤦🏻♂️ önemli olan tadı hayatım
Su ona ekstra tat mı veriyor
He aynen öyle 🙄
Kızartma diyen adanada malatyada haşlama içli köfte yememiştir.
Hakikisi haşlamadır zaten kızartma komik oluyor 🤣
Haşlama severim kızartmalı yağlı bana ağır geliyor yanında yoğurt ayyy ağzımın suyu şelale oldu kaç senedir yiyemiyorum depremden sonra kaldı...🤤🤤
Yaa ben genelde haşlama yerim daha güzel
Haşlanan şeyler genelde kötüdür
Farketmez hangisi olursa getirin :)
Kızartma bence
kızartma
Kızartma
Kızartma
Kızartılmıış🤤
Kızartma
haşlama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar