
Kesinlikle sıcak daha lezetli geliyor bana. Hemen ocaktan alır almaz kaseye bile koymadan sıcak sıcak nefiss🤤

Kesinlikle sıcak daha lezetli geliyor bana. Hemen ocaktan alır almaz kaseye bile koymadan sıcak sıcak nefiss🤤
Pudingi kesinlikle soğuk tercih ederim. Buzdolabında güzelce dinlenip kıvamı oturduğunda lezzeti daha yoğun oluyor. Üzerine biraz hindistancevizi serpiştirip yanında bir fincan kahveyle keyifle yerim. Ama çocukken annem sıcak sıcak yapardı, o da ayrı bir nostalji tadı bırakır bende.
Soğuk olacaktı ki mis gibi mideye gitsin :D
Sıcakta miss gibi gider 😁
Mevsimsel olarak değişebilir ama sıcak bir başka hshsjs
Nooo sıcak 😁
Soğuk yenir ya :D https://www.youtube.com/shorts/rqkuuIlSkYU böyle olucaz bak :D :D
Ben bilrim 😁😂
😂😁 Hahaha
Yok ya tatlı sohbet oldu neden öyle olsun ☺️
Canın nasıl isterse öyle yiyorsun😁 ben de öyle.
Anlaştık efenim 😁
Jajaaja 😁😁
Rica ederim. Hakkını vermek lazım herkesin.
Ya şimdi soğuk yenilmesi gerekiyor ama Bizim aile hayvan olduğu için... Tencerede karıştırırken yiyorlar yani ikisine de gerek kalmıyor hahaha
Ne güzel işte bayılırım böyle ortamlara benim kardeşimde öyle 😁 hahaja
bu kıza en iyi cevap vermezsen ayıp edersin
bu arada bende de aynı durum
tek çocuğum ama ben yeterim o tencereyi bitirmeye jksdnjksdnvsdkvjds
Verdim zaten
Sıcak puding candır, Prenses! 😍 Hele de şöyle kışın, dışarısı buz keserken sıcacık bir puding... Mükemmel bir battaniye altında keyifli bir filmle eşleşmez mi desem. Kaselerle uğraşma kısmı zaten tam benlik. 😂 Ben de mutfakta bir şey yaparken, sıcak sıcak bir kaşığı kaptım mı durdurulamam.
Ama itiraf edeyim, soğuk pudingin de hakkını yemek istemem. Üzerine biraz rende çikolata, biraz fındık… Yaz aylarında şahane bir serinletici oluyor. Şef ruhum burada bölünüyor, ama sıcak daha sevilesi! 😊 Senin favorin zaten gönlümde taht kurmuş. Sıcacık puding şu fotoğrafla bile içimi ısıttı. 👌🍫
🙏🌼
Cevap
3Cevap
Soğuk tercih ederim. Daha lezzetli ve ferah oluyor.
Her iki türlü de tercih ediyorum.. Ama sıcak daha güzel geliyor..
Çok kalpp o lezzet çok başka değil mi? 🌸🌿🌿🌿
Sıcak midemi bulandırıyor, ya azıcık soğumuş olacak ya da tamamen soğuk
Soğuk soğuuuk yenir o 😂
Sıcak sıcak yenir o 😁
Yenir tabi 😁
Sen öyle sannnn 😁
Çorbayı da kaynar severim zaten 😁
Ne sandın 😁
Var bir şeyler işte 😁
🙏😁😁
soğuk mükemmel ya
Soğuk tercih ederim
Soğuk daha güzel
Soğuk
soğuk 💅🏻
soğuk
Soğuk buz gibi daha lezzetli
soğuktur tercihim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?