Sütlü tatlıların hepsini çok seviyorum. Sütlacı da çok severim. Sizler sütlacı nasıl yemeyi tercih edersiniz? 🌺





Sutlacı soguk severim ve hamsiköy sütlacı ve annemin sütlacı ustune sütlaç tanimam
sütlaç soğuk yenir ya diğer türlü pilav yiyormuşsun gibi oluyo
Sıcak yiyenlerde oluyor. Kimileri fırın sütlacını sıcak yemeyi tercih ediyor 🌺
Elbette bol fındıklı ve soğuk.
Rica ederim 🌺
Cevap
42Cevap
Soğuk daha leziz olur gadası
Genel de soğuk yiyoruz. Fakat sıcakta yiyebilirim..
fırında sutlac ve buz gibi
hatta tum sütlu tatliları soguk severim
Soguk severim Resimde üstteki sütlac değil altdaki sütlactır.
Soguk olacak ustunde sade kadayif ve findik olacak ☺️
SOĞUK SOĞUK SOĞUK. CANIM ÇEKTİ
Canım çekti ya hele ki cipsiyle yerim😋
Cipsi al batır ye 😋
😃😃 bende onu bez bebekte ki simge de görmüştüm ondan sonra heveslendim yedm 😂😂
😂😂😂izle
Buz dolabında soğumuş olmalı.
Hiç sevmem pirinçte sevmem ki zaten ben
Soğuuuukkkk ve Tarçınlı ımmmmmmmm😍
İki türlüde severim ilk yapınca yerim sıcak sıcak
Her türlü yerim.🤤 Ama fırın sütlaç favorim.
fırın sutlac severım ama soguk olmalı
Soğuk ve bol tarçınlı severim
Her tatlıyı sıcak severim.
Evde sıcak dışarıda soğuk.
soğuk severim bayılırım :)
Fırından çıktıktan sonra 20 dkka dinlendirir yiyorum.😋
Buzdolabından çıkmış buz gibi olacak
Ahtapot püreli olanı daha güzel ımmm mmm 👌😒👍
Sütlaç cokk severim ama soğuk tabiki
canim bir cekti bir cekti ki 3 sutlac yerim yani
Soguk daha guzel oliyor
Soğuk soğuk alayım ben ohş
İki
Şekildede yerim kamks
Soğuk
Sıcak severim
Tabi ki soğuk
Soğukk
Sıcak severim herşeyi
Ne sıcak ne soğuk hiç sevmem.
Soğuk severim.
Soğuk severim
Benim için yapar mısın
Soğuk severim
Soğuk severim
Soğuk severim.😋
Soğuk
Tatlı sevmem
Soğuk tercihimdir
Direk sütlaç sevmem
Soğuk tercihim.
Sevmem
Soğuk
Sütlaç sevmem
soğuk
Tatlı yemiyorum :)
Soğuk tabiki de
Sicaak yenirmi ya
Soğuk
Sıcak
Sicakk
Sığuk
Soguk.
soğuk severim..
bol findikli hafif ustu yanik
Ilık severim
soğuk olsun getir.
ılık severım ben
Ben soğuk severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?