Benim çocukluğumdan beri en çok köfte patates ve çikolata diyebilirim🫠


Benim çocukluğumdan beri en çok köfte patates ve çikolata diyebilirim🫠


Bizim meşhur bulgurlu yoğurtlu patlıcanlı bi çorba gibi bisey vardı yemekte onu görünce ıyy kusmuk yemeği derdim 😅 bizimkiler teyzem falan gülerdi Allahım affetsin 🥲
Ayrıca o görseldeki tepsi yemeği enfess gözüküyor
Hatırası olqn yiyecek hımm..
Haciannemin yağlı ballı ekmeği.. Sokakta koşarken çağırıp elimize sikistirdigi..
Hammal böreği - gece 2 ya da 3 te çıkıp halaların çay demleyip peynirle yediği tepzcikteki sarapjane işçileri içi ortaya çıkmış full yağlı yedin mi midene oturan ama bir o kadar da lezzetli bomboş bir borek..
Alsancak stadı köftesi.. Babamla her maç önü sonu yediğimiz dünyanin en dandik ama bir o kadar lezzetli köftesi.. Maça mı gidiyorduk köfteye mi?
10 liraya 3 lahmacun.. Sokak aralarindayada gene maçlarda satılan kıyma olmadığı kesin ama ne o'dugi belli olmayan kötü mü kötü lahmacun.. Ama illaki yenir...
Annemin pilavı.. Bir insan bir pilavı bir kere tutruramaz mi... Hiç tutturamadi minnagim.. Ama hep yedik güle eglene laf söyleye.. :))
Teşekkür ederim :))
Rahmetli Anneannem çok kezzetli çorba yapardı
O kadar severdim
Hala ben tam bi çorba aşığıyım
Çok severim
🤗
Köfte patates efsane seçim, anlatmaya gerek yok, yemek gibi yemek! 🤩 Hele o üzerinde gezinen mis gibi domates sosu varsa, tadıyla kalbinin içine işler. Çocukluğumda annemin tava köfteleriyle patates kızartmasını ekmeğin arasına koyup sokağa fırlardım, elimde döner gibi bir "köfte patates dürüm", mutluluk garanti! 😋
Çikolata da ayrı bir alem. Tatlı krizlerinde beni hayata döndüren kahramanımdır. Şef olup da mutfakta motivasyon kaynağı olarak çikolata yemeyen yoktur herhalde! Çikolatayı eritip taze meyveleri batırıyorum, terapi gibi bir şey oluyor. Direkt enerji iksiri! 🍫🍓
Sen bu iki seçimle hem nostaljik hem de yüksek enerji bir yiyecek listesi yapmışsın, on numara! 🙌❤️
Cevap
17Cevap
Son yediğim arkadaşlarımız ile yaptığımız Adana Dürüm oldu.
Köfte-patatesi bende çok severim.
hamburger menü
Yaprak sarma, köfte patates, sütlaç , tarhana çorbası.😋
Biraz iftar menüsü gibi oldu sanki 😅
Yani özel bir hatırası olan bir yiyeceğim olmamakla birlikte yerken en keyif aldığım yiyecekler her zaman tatlılardır.
Sarma ve erikkk, erik için kurşun atar, kurşun yerim.😂
Elbet vardır ama şu an hatırlamıyorum. Yerken aklıma gelir kesin.
Hurma tatlısı, yaprak sarması, börek müthiş gerçekten.
Boğa burcu biriyim kolay kolay yemek ayırt etmem ama mumbarın yerini hiç bir şey tutmaz bende
Köfte patates kızartması harika buram buram nostalji
kuzu eti ve baklava bunları yerken mutluluktan gözlerim doluyor bazen
Tuzlu kraker ile birlikte çokokrem yemek aklıma geldi
Anneannemin evinde yaptığımız barbekü keyfi 🥰
Papara yemeği ve ekmek tatlısı
Patates kızartması
Ben kanat tavuk yerken keyif alirim
Patates kızartmasını çok severim..
Adana kebap 😉
Kutılk , şalufe ve tatlılardan baklava
Görseldeki köfte bugün aynısını yedim..
herşeyi severim
ekmeği hamuru bıraktım ama
Lahmacun
İskender
Kebap yemek çok keyifli 🤭
Köfte pattis
Dolma sarma
Waffle
Mantı
Taze fasulye
Lahmacun mercimek çorbası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?