Napıyorsunuz? Kakvaltıda ne yapsam diye düşünüyorum?

Zeytin, peynir vs asla yemez aç kalkar bizimkiler. İlla menemen, gözleme, kuymak vs ek bişey yapmam lazım. Hamur yoğurayım en iyisi.

Napıyorsunuz? Kakvaltıda ne yapsam diye düşünüyorum?
Cevapla