Amerikalı patronum bana pis türk dedi napmalıyım?

Arkadaşlar ben şu an Georgia eyaletinde çalışıyorum. Ve patronum da doğal olarak amerikalı. Acaip ırkçı bir insan. Asyalı hintli Meksikalı hatta zenci görmeye dayanamıyor. Onlarla muhatap olmayayım diye beni işe aldı. Arada bana da sataşıyor. Geçen gün yemeği beş dakika uzattım diye bağırdı. Çalış tembel türk, Pis türk dedi bana. Napmalıyım?

Amerikalı patronum bana pis türk dedi napmalıyım?
Cevapla